Hi,
Ik ben nogmaar een beginner in javascript.
Ik wil een programma schrijven dat de php/html code van een website haalt en deze weergeeft in een output textarea.
dit is mijn code:
Wanneer ik deze code test met een pagina die in mijn eigen folder staat dan werkt hij wel.
Maar wanneer ik pagina's vanop het internet wil bekijken dan blijft er <empty> staan.
Weet iemand hoe dit komt? Dit zou nochtans juist moeten zijn.
Ik ben nogmaar een beginner in javascript.
Ik wil een programma schrijven dat de php/html code van een website haalt en deze weergeeft in een output textarea.
dit is mijn code:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
| <html> <script> var xmlDoc = null ; function load() { if (typeof window.ActiveXObject != 'undefined' ) { xmlDoc = new ActiveXObject("Microsoft.XMLHTTP"); xmlDoc.onreadystatechange = process ; } else { xmlDoc = new XMLHttpRequest(); xmlDoc.onload = process ; } xmlDoc.open( "GET", "khleuven.be", false ); xmlDoc.send( null ); } function process() { if ( xmlDoc.readyState != 4 ) return ; document.getElementById("output").value = xmlDoc.responseText ; } function empty() { document.getElementById("output").value = '<empty>' ; } </script> <body> <textarea id="output" cols='70' rows='40'><empty></textarea> <br></br> <button onclick="load()">Load</button> <button onclick="empty()">Clear</button> </body> </html> |
Wanneer ik deze code test met een pagina die in mijn eigen folder staat dan werkt hij wel.
Maar wanneer ik pagina's vanop het internet wil bekijken dan blijft er <empty> staan.
Weet iemand hoe dit komt? Dit zou nochtans juist moeten zijn.
[ Voor 0% gewijzigd door MueR op 27-09-2010 22:54 . Reden: Code tags toegevoegd ]