Hoi
ik heb al een paar maanden last van iets dat lijkt op lange laadtijden van de CPU.
vb:
ik heb een Asus P5Q, Intel Dual core @ 2.50 GHz, GTX 260, en WD Green Caviar 1 TB, Win 7 Prem 32Bit, 4GB ram
ik heb ooit m'n Grafische Kaart overclocked, maar dan terug gezet
Asus EPU-6 is een programma voor energiezuinigheid dat je CPU en moederbord underclocked voor energiebesparing... daar runde ik een tijdje op... ik kan me herinneren dat ik voor ik dat programma gebruikte, ik geen long loads had...
ik heb net windows 7 opnieuw geinstalleerd dus het kan niet software zijn...
kan het zijn dat m'n moederbord stuk is?
help?
ik heb al een paar maanden last van iets dat lijkt op lange laadtijden van de CPU.
vb:
- bij CPU afhankelijke spellen of spellen met veel functies, zoals Arma 2, Sim city 4, .
- bij programma's zoals google chrome, MS office, Dreamweaver, ...
- als ik iets naar mijn HDD kopieer van een CD of Externe HDD dan gaat de snelheid een paar seconden op 25Mb/s en verspringt hij ineens tot 200 kb/s voor een paar seconden en, als hij dan niet freezed, terug naar 25 Mb/s
ik heb een Asus P5Q, Intel Dual core @ 2.50 GHz, GTX 260, en WD Green Caviar 1 TB, Win 7 Prem 32Bit, 4GB ram
ik heb ooit m'n Grafische Kaart overclocked, maar dan terug gezet
Asus EPU-6 is een programma voor energiezuinigheid dat je CPU en moederbord underclocked voor energiebesparing... daar runde ik een tijdje op... ik kan me herinneren dat ik voor ik dat programma gebruikte, ik geen long loads had...
ik heb net windows 7 opnieuw geinstalleerd dus het kan niet software zijn...
kan het zijn dat m'n moederbord stuk is?
help?