Toon posts:

Blackberry 9700 probleem met sd kaart.

Pagina: 1
Acties:

• THG994FX
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 16-12-2010
Sinds kort heb ik een blackberry 9700 aangeschaft. Ik heb er een maand plezier mee gehad totdat de blackberry mijn geheugenkaart niet meer detecteert.

Als ik de micro-sd kaart in m'n laptop stop word die echter wel gedetecteerd en kan ik zonder problemen m'n data openen.

Vanmorgen heb ik gebeld met de helpdesk van blackberry maar helaas hadden zij ook geen werkende oplossing.

Thierry

• Hakulaku
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 23-09 11:40
Stuur hem terug voor garantie?

• JB
  • Registratie: mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

En een andere SD kaart in je BB? Als die het ook niet doet kun je zo goed als zeker zijn dat de BB nagekeken dient te worden ;)

Mijn boefje is liev!

• alex3305
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 22-09 16:46
Als de MicroSD kaart niet meer herkend wordt en je hebt ook al een andere uitgeprobeerd, dan zou ik hem aanbieden voor garantie.

• joopv
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online
toevallig een goedkope sd-kaart van direct-uit-china via eBay?

• THG994FX
In het ergste geval zou ik dat kunnen doen. (ik ben de telefoon elke dag nodig voor het werk)

• THG994FX
joopv schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:44:
toevallig een goedkope sd-kaart van direct-uit-china via eBay?
Nee, het is gewoon de standaard Micro-SD kaart die meegeleverd werd bij de BB.

• THG994FX
Zou het probleem verholpen zijn als ik de Micro-SD kaart formateer?

• SniperGuy
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 24-09 15:31
rare vraag: jij bent de enige die dat kan testen 8)7
Ik zeg: doen!

[Voor 12% gewijzigd door SniperGuy op 28-09-2010 20:03]

• Fraggar
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
THG994FX schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 19:58:
Zou het probleem verholpen zijn als ik de Micro-SD kaart formateer?
Dat lijkt me niet logisch als hij nog prima functioneert in je laptop.

Je kunt beter een andere micro-SD kaart in je BlackBerry proberen. Als die het ook niet doet lijkt je interne sd-kaartlezer van je BlackBerry defect, dan kun je hem laten repareren.

• lexeflex
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 07-09 22:20
heb je het formatteren al geprobeerd of nog niet? en bestaat het probleem nog steeds, of is het toch verholpen..?
Wat je ook nog kan proberen is is bij menu --> opties --> geheugen, kijken of ondersteuning voor extern geheugen en ondersteuning voor massaopslag wel aanstaat.

Als dat allemaal het geval is en verder niks raars staat, kan je het blackberry knopje indrukken (als je nog in hetzelfde menu zit), en vervolgens kiezen voor:
- verwijder mediakaart.
- kaart formatteren.
- repareren.

wellicht kun je nog wat met deze opties, en dan vooral de laatste optie (repareren) proberen!

Hopelijk kan je hier wat mee :)!
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee