Dames een heren,
Ik heb een probleem met het toevoegen van een widget op Facebook. Hieronder een beschrijving.

Het probleem is dat, wanneer ik op de afbeelding klik, hier niet de widget wordt getoond, maar een nieuw venster wordt geopend met daarin de widget (de HTML-pagina om precies te zijn).
Vol verwachting klopt mijn hart!
Ik heb een probleem met het toevoegen van een widget op Facebook. Hieronder een beschrijving.
Vertel eerst maar eens wat je doel is.
Het doel is dat vanuit een Flash-widget op een knop geklikt kan worden, waarmee de widget op je eigen Facebook-pagina geplaatst wordt. Dit werkt reeds en is uitgevoerd conform de documentatie van Facebook, met een HTML-pagina met daarin de vereiste META-tags.Leuk, maar wat is je probleem dan?
Op de Facebook-pagina verschijnt een placeholder image waarop geklikt moet worden om de widget tevoorschijn te toveren, zie onderstaande afbeelding voor een voorbeeld hiervan (dit is niet de widget, maar het princiepe is hetzelfde):
Het probleem is dat, wanneer ik op de afbeelding klik, hier niet de widget wordt getoond, maar een nieuw venster wordt geopend met daarin de widget (de HTML-pagina om precies te zijn).
Heb je al gedacht aan...
...whitelist?
Ja, de widget is inmiddels door Facebook goedgekeurd en op de whitelist geplaatst....maximale afmeting(en)?
Ja, de maximale afmetingen waarvan wordt gesproken in de documentatie van Facebook worden beiden niet overschreden. Hier ligt het probleem dus niet....Google?
Uiteraard, ik heb me helemaal suf ge-Google'd maar krijg louter niet-relevante links voor de kiezen. Niet erg hulpzaam dus.En nu?
Nu hoop ik dat er op GoT een persoon is die mij een zetje in de goede richting kan geven. Nog beter: de oorzaak van het probleem kan definiëren.Vol verwachting klopt mijn hart!
Bla