Ik wil mn iphone 4 syncen met iTunes en bij het machtigen gaat het fout.
Tijdens het syncen komt er een popup die me verteld dat ik de computer moet machtigen.
Als ik de machtiging geef komt er meteen weer een popup die zegt dat de computer al gemachtigd is. Daarna komt er weer een popup die me weer laat machtigen (terwijl hij net zegt dat hij al gemachtigd is
)
Ik heb ook al eens de machtiging ingetrokken en toen alles opnieuw geprobeerd.
Ook itunes gedeinstalleerd en weer opnieuw geinstalleerd.
Het blijft nu een oneindige cirkel van machtigen en niet machtigen... ik snap er niks meer van.
Kan iemand me duidelijkheid hierover geven?
1.

2.

3.

4. oh vreemd, maarja prima toch?

5. huh, hij was toch al gemachtigd??

6.

7.

8.
9.
10.
etc, zo blijf het doorgaan.
Ik heb geen idee hoe ik dit kan oplossen, kunnen jullie me iets vertellen?
EDIT:
Het is nog 4.0.1 en als ik op 'Update zoeken' of 'Herstellen' klik komt er een popup die zegt:
"iTunes kan geen verbinding tot stand brengen met de iPhone-software-updateserver. omdat u niet bent verbonden met het internet.
Controleer of de internetverbinding actief is en probeer het opnieuw."
Vreemd omdat ik gewoon 3G heb
Wat gaat er fout?
Tijdens het syncen komt er een popup die me verteld dat ik de computer moet machtigen.
Als ik de machtiging geef komt er meteen weer een popup die zegt dat de computer al gemachtigd is. Daarna komt er weer een popup die me weer laat machtigen (terwijl hij net zegt dat hij al gemachtigd is
Ik heb ook al eens de machtiging ingetrokken en toen alles opnieuw geprobeerd.
Ook itunes gedeinstalleerd en weer opnieuw geinstalleerd.
Het blijft nu een oneindige cirkel van machtigen en niet machtigen... ik snap er niks meer van.
Kan iemand me duidelijkheid hierover geven?
1.

2.

3.

4. oh vreemd, maarja prima toch?

5. huh, hij was toch al gemachtigd??

6.

7.

8.
9.
10.
etc, zo blijf het doorgaan.
Ik heb geen idee hoe ik dit kan oplossen, kunnen jullie me iets vertellen?
EDIT:
Het is nog 4.0.1 en als ik op 'Update zoeken' of 'Herstellen' klik komt er een popup die zegt:
"iTunes kan geen verbinding tot stand brengen met de iPhone-software-updateserver. omdat u niet bent verbonden met het internet.
Controleer of de internetverbinding actief is en probeer het opnieuw."
Vreemd omdat ik gewoon 3G heb
Wat gaat er fout?
[ Voor 8% gewijzigd door Scirocco op 27-09-2010 15:33 ]