• boombes
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 20-09 08:06
Geachte mede tweakers:

De tijd voor mij is gekomen om een nieuwe monitor uit te gaan zoeken. Nu heb ik net het topic gelezen over welke monitor ik moet kiezen echter als ik al mijn criteria ingeef bij de pricewatch krijg ik ongeveer 15 monitoren maar een heel aantal hiervan hebben geen review. Nu probeer ik de keuze terug te brengen tot 2 a 4 monitoren. Zelf ben ik voorstander van het merk samsung maar ik ben ook een echte nederlands dus dat dubbeltje op de eerste rang zitten gaat ook voor mij op.

En als me zoiets dus zou lukken met de hulp van de vriendelijke tweakers hier zou dat fijn zijn

Mijn criteria:
24 - 26 inch
Led / Edge lit (Geen CCFL)
Full hd mag ook hoger.

2 tot 8 m/s (al maakt dit niet zo heel veel uit. wil ermee aangeven dat deze monitor alleen voor games bedoeld is.

Liefst een mat scherm maar mag ook glanzend zijn (heb tot nu toe altijd mat gehad en het bevalt me wel)

Minimaal een HDMI aansluiting of een DVI-D

En de prijs is maximaal €290

In mijn ogen kom je dan een vrij groot spectrum terecht met heeeeel veel monitor en ik zie door de bomen de monitor niet meer.
zelf heb ik wel een lijstje en daar staat eentje boven aan en dat is de BX2450 maar nu is de vraag is deze monitor nou echt de 75 euro meer waard ten opzichte van de BenQ G2420HDBL

De echte vraag is nu dus: Welke alternatieve zien jullie nog voor in mijn geval? En wat is nu exact het verschil tussen de 2 gekoppelde monitoren?

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 10:28

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Is 27" ook nog goed? Want dit (schijnt) een geniale monitor te zijn:
pricewatch: Asus VK278Q
- LED verlicht
- 2MS Responstijd
- HDMI, DVI-D, VGA en DP aansluitingen
- Speakers (Leuke bijkomstigheid)
- Webcam (Leuke bijkomstigheid)
- Resolutie van 1920x1080 (Full HD)

(Ga hem zelf van de week ook bestellen :) )

[Voor 30% gewijzigd door D4NG3R op 27-09-2010 14:39]

• dewil1990
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 21-09 10:23
@ D4ng3er, wel een lage reso voor zon grote monitor imo. Het enige verschil tussen de monitoren die de topic starter zijn volgens mij de aansluitmogelijkheden, voor de rest zie ik niet veel verschil.

• IndoBoy
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 21-09 21:17

IndoBoy

Een kok moet dik zijn!!!!

D4NG3R NL schreef op maandag 27 september 2010 @ 14:38:
Is 27" ook nog goed? Want dit (schijnt) een geniale monitor te zijn:
pricewatch: Asus VK278Q
- LED verlicht
- 2MS Responstijd
- HDMI, DVI-D, VGA en DP aansluitingen
- Speakers (Leuke bijkomstigheid)
- Webcam (Leuke bijkomstigheid)
- Resolutie van 1920x1080 (Full HD)

(Ga hem zelf van de week ook bestellen :) )
Ha ha, is dat vanweg het topic van mij?

Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 10:28

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

• boombes
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 20-09 08:06
27" is leuk maar ik zit er op een afstandje van +/- 50 cm tot 75 cm vandaan en wil niet zoals ik bij sommige mensen zie een pingpong effect krijgen. En zoals al aangegeven wordt is de resolutie als je er zodicht opzit laag

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

• dion_b
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 16:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ahum:
**LET OP** Welke monitor moet ik kopen?

Sowieso zitten we niet echt op "welke moet ik kopen"-topics te wachten. Een Tweaker kan namelijk zelf eisen stellen, aan de hand daarvan op zoek gaan en uiteindeljik een keuze maken. Maar los daarvan heb je blijkbaar de guide die we in dit subforum hebben staan niet gevonden, aangezien je niets noemt over de helft van de zaken die erin staan (paneeltype, input lag), en een paar dingen benadrukt waarvan juist gezegd wordt dat ze nauwelijks iets zeggen (response time...).

Als je de guide gaat lezen en ook de punten die je over het hoofd gezien hebt meeneemt ontdek je geheid dat die enorme bos gesnoeid is naar een hapbaar aantal bomen :z

Soittakaa Paranoid!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee