Toon posts:

Download nieuwsgroep niet compleet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• jcvandenbosch76
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 06-10-2010
Ik download via astraweb en gebruikt Alt.binz al 3 jaar naar volle tevredenheid. Sinds ik mijn nieuwe computer heb geinstalleerd, krijg ik echter grote downloads niet meer compleet binnen. 70% van de rar files zijn niet compleet en hoeveel par2 (Backup) bestanden ik ook download, quickpar krijgt de file niet gerepareerd.
meldingen zijn; crc niet compleet en 'verificatie mislukt'.

Ik heb SABnzbd ook geinstalleerd en geprobeerd, maar dit mocht niet baten.
daarnaast heb ik de instellingen van de nieuwsgroep server gewijzigd (1 ipv 4 channels, 20 ipv 4 channels), maar ook dit werkt niet.
Ik heb 'NZB checker' geprobeerd, maar deze geeft aan dat de files correct op de server staan.

ook google biedt geen soelaas.

• redfoxert
  • Registratie: december 2000
  • Niet online
Draai eens een geheugen test analyse met Memtest86+ om eventueel defect geheugen uit te sluiten. In Windows kan je er misschien geen last van hebben maar met zulke dingen ineens wel.

• jan99999
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 24-09 21:20
Maak van een dvd rar files zoals in de newsgroepen, maak met quickpar ook de par files.
Hierna kontroleren of het goed is.
Dan op de pc kopieren naar een andere map, misschien via het netwerk indien je dit hebt, dan parren.

Firewall of virusscanner misschien?
Driver netwerkkaart?

• jcvandenbosch76
bedankt voor de tips
ben nu memtest aan het draaien (al 5 uur); hopelijk werkt dat. als ik het aantal foutmeldingen zie (nu al meer dan 300.000) dan kan het best wel eens daaraan liggen.

netwerk driver nog geupdate; wellicht ligt het aan virusscanner (AVG); al gebruikte ik die op het oude systeem ook.

• Gleighton
  • Registratie: november 2008
  • Niet online
Nah, met alleen al 50 foutmeldingen in memtest zou ik terug gaan naar de winkel dat mijn geheugen niet goed is. Even foto'tjes maken en inpakken en terugbrengen dat ding!

• jcvandenbosch76
redfoxert schreef op maandag 27 september 2010 @ 13:59:
Draai eens een geheugen test analyse met Memtest86+ om eventueel defect geheugen uit te sluiten. In Windows kan je er misschien geen last van hebben maar met zulke dingen ineens wel.
memtest gedraaid en 2 van de 4 reepjes vervangen. voorlopig komt alles compleet binnen.
(en mijn computer draait veel stabieler)
thanks
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee