Toon posts:

Marktplaat verkopers die immitatie als orgineel aan bieden.

Pagina: 1
Acties:
  • 274 views

• 318025
  • Registratie: september 2009
  • Niet online
Hallo Tweakers,

Ik ben sinds kort begonnen in handel van imitatie producten zoals iPhone oordopjes en iPhone usb kabels en dergelijke. Nou heb ik dus waar genomen dat ik uiteraard wel wat concurrentie heb, geen probleem want ik kan concurreren en onderscheid me door mooie foto's zelf te maken van de producten en niet te plukken van internet.

Wat ik wel erg vindt is dat andere verkopers mensen gewoon liggen te misleiden, kijk het is echt niet erg als je imitatie producten verkoop waar geen merk op staat, zoals vele iPhone accessoires, maar vindt wel erg als je gaat adverteren dat het origineel is. De gemiddelde tweakers weet dat dan weer wel dat nooit origineel kan zijn, maar het gaat verder dan alleen marktplaats, ook hele sites zijn op gezet met doel als imitatie te verkopen als origineel.

Dus ik hoop dat ik zelf goed doe door potentiële klanten te waarschuwen voor deze aanbieders, want ik ben wel gewoon een eerlijke verkoper.

• Mig29
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 16-02-2014

Mig29

Sowieso schrijf je zo!

Ik snap niet goed wat je probeert te bereiken met je topic. Ik zie geen centrale vraag in je topic staan. Mocht je aanvullingen hebben, neem dan even contact op via de DM, dan bekijken we weer of het topic open kan.

[Voor 22% gewijzigd door Mig29 op 27-09-2010 14:00]

The answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee