• Edwinboss
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 21-09 13:52
Ik ben van plan mijn pc een video-kaart upgrade te geven.

Huidig system:

Intel Core 2 Duo E8500 proc @ 3.16 GHz
4Gig DDR2 @ PC2-6400 (400 MHz)
Asys P5NT-WS moederbord
GTX-260 videokaart

Ik wil graag de ATI HD5850 kopen als upgrade, alleen zou mijn systeem snel genoeg wezen voor deze kaart?
Of zou het te langzaam zijn en de videokaart niet volledig tot zijn recht komen?

• Audione0
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 16:01

Audione0

Strijdt der titanen

Hoi,
Ik heb een E8500 die samenwerkt met een HD5870.. en dat werkt voortreffelijk.. Dus je hoeft je geen zorgen te maken..

Maar.. Als je een dikke i7 setup hebt die het met een HD5850(70) moet doen, ja dat presteerd die kaart natuurlijk wel wat beter..
Maar je hoeft niet bang te zijn dat je systeem (te) langzaam is voor de videokaart..

succes met de koop!

Intel 6800k@4000Mhz / Asus Strixx X99 Gaming / Scythe Mugen 4 / Ballistix Elite 32 GB DDR4-2666@3000Mhz / Crucial M500 – Samsung 750 Evo - Samsung F3 1TB@RAID 0 / MSI RTX 2080 Gaming X Trio / Corsair Hx750i / Alles in een Define R5 Black gepropt

• Edwinboss
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 21-09 13:52
Hey bedankt voor je antwoord, ik ga hem vandaag bestellen :)

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee