µ-foutje in Nucleair agentschap Iran poogt Stuxnet te stoppe

Pagina: 1
Acties:

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-12-2025

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Hoewel dit eigenlijk een beetje afwijkt van het onderwerp, wil ik wel even melden dat, mits ik correct ben ingelicht, het Westen eigenlijk weinig problemen heeft met de kerncentrale van Bushehr in Iran. Uiteindelijk is die maar bedoeld voor elektriciteit.

Het Westen heeft wel problemen met de uraniumverrijkingscentrale in Natanz. Het aankopen van verrijkt uranium voor elektriciteit is namelijk vele malen goedkoper, dan dat ze het zelf zouden maken. En daarom vermoed het Westen dat men ook andere plannen heeft met de uraniumverrijkingscentrale.

Misschien niet de moeite om aan te passen, maar daarmee hebben jullie (en de bezoekers van dit sub-forum) meteen een les Iran gekregen. :p

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

• Dimitri R
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-01 09:32
Het Westen zou inderdaad minder een probleem maken van uitsluitend een kerncentrale, maar een is natuurlijk met het ander verbonden. Ook doet Iran moeilijk met internationaal toezicht op beide installaties. Het gaat echter te diep om deze hele situatie in het artikel uiteen te zetten, een artikel dat bovendien al aardig lang is.

Abort Retry Fail?