Toon posts:

Proxy Server

Pagina: 1
Acties:

• clogie886
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 11-09 22:12
Woon in Thailand en probeer vanaf hier de site www.movie-house.nl te gebruiken.
Dit is in eerste instantie gelukt en ik heb een userid en password aangemaakt.
Daarna proberen in te loggen en dan krijg ik de volgende melding

+++

Je hebt geen toegang op deze site, omdat je volgens onze gegevens een proxy gebruikt.
Kloppen volgens jou onze gegevens niet, stuur dan een mail naar teammoviehouse@gmail.com
Vermeld in deze mail wel even je username en ip adres.
ps je ip adres vind je op www.watismijnip.nl

Het MH team.

+++

Ook zegt men dat ieder keer mijn ip nummer anders is en dat ik een vast ip-nummer moet gebruiken.
Snap daar niets van want volgens mij krijgt iedereen die een ADSL modem heeft in Nederland ieder keer een ander ip-nummer, ja toch? Als ik gewoon een public ip-nummer krijg waarom blijft men dan mij maar vertellen dat ik achter een proxy server zit?

Wil verder niet meer van de site gebruik maken gezien hun antwoorden maar probeer alleen te begrijpen waarom ik geweigerd wordt.

M.

De overheid is niet de oplossing maar de oorzaak van veel problemen.

• u34186
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Je had ze dus wel gemaild, al?
Ook zegt men dat ieder keer mijn ip nummer anders is en dat ik een vast ip-nummer moet gebruiken.
Snap daar niets van want volgens mij krijgt iedereen die een ADSL modem heeft in Nederland ieder keer een ander ip-nummer, ja toch? Als ik gewoon een public ip-nummer krijg waarom blijft men dan mij maar vertellen dat ik achter een proxy server zit?
Ja, veel ADSL-verbindingen hebben een 'dynamisch' IP-adres. Het wijzigen gaat echter dagen/weken/maanden overheen. In jouw geval is dat waarschijnlijk een paar minuten. Ik heb het ook wel eens gehoord van iemand die op een kamping zat met een dubbele adsl-verbinding waarbij elke connectie via een van de drie verbindingen ging (met dus elk z'n eigen IP-adres). Hoe snel zie jij een ander IP-adres op www.whatismyip.org?

My Filters: /https\:\/\/tweakers.net\/i\/.*\/1280x400\/.*\/i\/[0-9]{10}/$image,domain=tweakers.net

• clogie886
Ik heb ze zelf al gemaild - staat tussen de +++

Ieder dag krijg ik een ander ip-nummer (kan je mooi zien via de FireFox extentie "External IP")

Soms krijg ik ook meerdere keren per dag een ander ip-nummer omdat het niet allemaal zo stabiel is hier.

Als het regent, als weer eens de stroom uitvalt voor korte of lange tijd (niemand weet waarom), als ze weer eens maintenance aan het doen zijn aan de transformatoren, als ze nieuwe kabels aan het trekken zijn etc etc. Allemaal redenen dat ik weer een nieuw ip-nummer kan krijgen.

Maar ook al krijg ik ieder keer een ander ip-nummer krijg, dan nog heeft dat niets met een proxy te maken lijkt mij. Je zegt het zelf al dat het in Nederland weken kan duren. Lijkt me sterk dat movie-house dan weer even jou ip-nummers gaan aanpassen.....

Heb nog nooit van een site gehoord die zo werkt, dat is toch veel te arbeids intensief!

M.

• Richub
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 17:25
Hm, ik krijg ook die proxy-melding als ik naar http://www.movie-house.nl/ ga....

Ik heb UPC FP60 hier, met al minstens 8 maanden hetzelfde IP... Vaag.

Ben ook nog nooit eerder op die site geweest, btw.

[Voor 15% gewijzigd door Richub op 27-09-2010 05:44]

Everybody minds about their make-up, while they should be making their minds up.

• Rmg
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 07:07
clogie886 schreef op maandag 27 september 2010 @ 05:13:

Maar ook al krijg ik ieder keer een ander ip-nummer krijg, dan nog heeft dat niets met een proxy te maken lijkt mij. Je zegt het zelf al dat het in Nederland weken kan duren. Lijkt me sterk dat movie-house dan weer even jou ip-nummers gaan aanpassen.....

Heb nog nooit van een site gehoord die zo werkt, dat is toch veel te arbeids intensief!

M.
tjah het is een wazige torrent site. die hebben geen zin in account sharing.
Jij hebt een wazig thais, vaak wisselend ip.. voor hun lastig dus.. makkelijkste is dus gewoon jou de toegang ontzeggen :X

• Fish
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Richub schreef op maandag 27 september 2010 @ 05:44:
Hm, ik krijg ook die proxy-melding als ik naar http://www.movie-house.nl/ ga....

Ik heb UPC FP60 hier, met al minstens 8 maanden hetzelfde IP... Vaag.

Ben ook nog nooit eerder op die site geweest, btw.
idem hier, en ik weet zeker dat ik een vast ip heb en geen proxy heb
fuck die site en zoek een fatsoenlijke

probeer het zo, volgens mij is alleen de frontpage afgeschemrd

http://www.movie-house.nl/login.php

[Voor 11% gewijzigd door Fish op 27-09-2010 07:46]

Iperf

• clogie886
Is tie weer...

+++

Hallo,

Je hebt geen toegang op deze site, omdat je volgens onze gegevens een proxy gebruikt.
Kloppen volgens jou onze gegevens niet, stuur dan een mail naar teammoviehouse@gmail.com
Vermeld in deze mail wel even je username en ip adres.
ps je ip adres vind je op www.watismijnip.nl

Het MH team.

+++

Geef het op - jammer maar helaas

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 14:03
Ik heb het gevoel dat het een standaard bericht is om mensen weg te houden, met een torrentsite wil je toch niet dat iedereen zomaar lid wordt. Tenminste, dat denk ik dan..

LinkedIn
BlackIntel

• Fish
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

EvilWhiteDragon schreef op maandag 27 september 2010 @ 08:16:
Ik heb het gevoel dat het een standaard bericht is om mensen weg te houden, met een torrentsite wil je toch niet dat iedereen zomaar lid wordt. Tenminste, dat denk ik dan..
eensch,

maar de login link werkte wel voor mij, waar de frontpage niet werkte.

jammer dat de ts niet echt aangeeft of hij mijn link heeft gebruikt

Iperf

• Richub
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 17:25
fish schreef op maandag 27 september 2010 @ 07:42:
[...]

idem hier, en ik weet zeker dat ik een vast ip heb en geen proxy heb
fuck die site en zoek een fatsoenlijke

probeer het zo, volgens mij is alleen de frontpage afgeschemrd

http://www.movie-house.nl/login.php
Jup, deze werkt wel.

Vage site(beheerder) om zo je nieuwe gebruikers proberen weg te houden... :|

Edit:
Even rondgekeken op het forum, en daaar is maar weinig aktiviteit. Ik sla deze site over. ;)
Torrent zoekmachines FTW. :P

[Voor 13% gewijzigd door Richub op 27-09-2010 10:36]

Everybody minds about their make-up, while they should be making their minds up.

• clogie886
Inderdaad, schijnt nu wel te werken via de link van Fish - eerste torrent zojuist binnen gehaald.

Nu afwachten wat er morgen gebeurd als ik alles weer ga opstarten.

Wordt vervolgd..

• clogie886
Volgende morgen - nieuw ip-nummer

Werkt weer - bedankt voor alle hulp.

M>

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee