Woon in Thailand en probeer vanaf hier de site www.movie-house.nl te gebruiken.
Dit is in eerste instantie gelukt en ik heb een userid en password aangemaakt.
Daarna proberen in te loggen en dan krijg ik de volgende melding
+++
Je hebt geen toegang op deze site, omdat je volgens onze gegevens een proxy gebruikt.
Kloppen volgens jou onze gegevens niet, stuur dan een mail naar teammoviehouse@gmail.com
Vermeld in deze mail wel even je username en ip adres.
ps je ip adres vind je op www.watismijnip.nl
Het MH team.
+++
Ook zegt men dat ieder keer mijn ip nummer anders is en dat ik een vast ip-nummer moet gebruiken.
Snap daar niets van want volgens mij krijgt iedereen die een ADSL modem heeft in Nederland ieder keer een ander ip-nummer, ja toch? Als ik gewoon een public ip-nummer krijg waarom blijft men dan mij maar vertellen dat ik achter een proxy server zit?
Wil verder niet meer van de site gebruik maken gezien hun antwoorden maar probeer alleen te begrijpen waarom ik geweigerd wordt.
M.
Dit is in eerste instantie gelukt en ik heb een userid en password aangemaakt.
Daarna proberen in te loggen en dan krijg ik de volgende melding
+++
Je hebt geen toegang op deze site, omdat je volgens onze gegevens een proxy gebruikt.
Kloppen volgens jou onze gegevens niet, stuur dan een mail naar teammoviehouse@gmail.com
Vermeld in deze mail wel even je username en ip adres.
ps je ip adres vind je op www.watismijnip.nl
Het MH team.
+++
Ook zegt men dat ieder keer mijn ip nummer anders is en dat ik een vast ip-nummer moet gebruiken.
Snap daar niets van want volgens mij krijgt iedereen die een ADSL modem heeft in Nederland ieder keer een ander ip-nummer, ja toch? Als ik gewoon een public ip-nummer krijg waarom blijft men dan mij maar vertellen dat ik achter een proxy server zit?
Wil verder niet meer van de site gebruik maken gezien hun antwoorden maar probeer alleen te begrijpen waarom ik geweigerd wordt.
M.
De overheid is niet de oplossing maar de oorzaak van veel problemen.