Toon posts:

Office home use program: 64b en meer dan 1 PC?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• drernie
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 02-08 22:35
Ik heb office 2010 aangeschaft via het home use program. Ik heb deze echter nog niet geïnstalleerd. Ik heb momenteel een trial van de 64 bit versie, terwijl alleen de 32 bit versie via het HUP beschikbaar is. Kan ik nu de installatie code ook gebruiken voor de 64 bit versie? Verder is mij totaal niet duidelijk op hoeveel pc's ik office kan installeren. In de voorwaarden en op de site van microsoft vind ik dit niet terug.

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inkoppertje: probeer het (op 64b) en je weet het. Laat het ons dan ook even weten :P
Al zou ik toch de 32bit-versie aanraden, behalve als je heel veel data hebt te verwerken. De 64b-versie is niet compatible met veel plugins, controls, etc. en de 32b-versie werkt (AFAIK) net zo goed op een 64b-OS.

Inderdaad is er zo te zien weinig geschreven over het aantal PC's, ik zie alleen
Hebben deze producten een beperkte licentie of zijn het beperkte versies?
De functionaliteit van de producten die verkrijgbaar zijn via het programma voor thuisgebruik, komt overeen met die van winkelversies en biedt alle voordelen die u ook zou ontvangen wanneer u de producten in de winkel zou kopen. Uw recht op het gebruik van deze software is echter wel afhankelijk van een doorlopende Software Assurance-dekking van uw bedrijf en een doorlopend dienstverband bij dat bedrijf. Uw werkgever stelt u op de hoogte als de Software Assurance-dekking binnenkort verloopt.
Je hebt de iso al gedownload neem ik aan: staat daar geen EULA op?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• JJ Le Funk
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Uw recht op het gebruik van deze software is echter wel afhankelijk van een doorlopende Software Assurance-dekking van uw bedrijf en een doorlopend dienstverband bij dat bedrijf
Hoe verlies je precies de licentie als je uit dienst gaat? Of vervalt slechts het recht op gebruik en blijft de licentie in takt?

~

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Kort door de bocht: licentie is (in dit geval) gebruiksrecht. Of bedoel je of het opeens niet meer werkt / niet meer valt te activeren? Het lijkt me niet dat we hier moeten gaan meedenken met het omzeilen van beveiligingen oid.

In het algemeen: hoe moet (de activatie-server van) MS weten dat je niet meer werkzaam bent? Geen idee hoe de administratie verloopt, maar het zou me verbazen als je werkgever bijhoudt wie welke licentie heeft.

Toch zou ik me op z'n minst onprettig voelen bij het gebruiken van warez (dat is het ondertussen als je geen gebruiksrecht meer hebt) waar de naam van mijn ex-werkgever op prijkt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Roady81
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
De versie van Office die je verkrijgt via het Home Use Program is de Professional versie. Hierbij gelden dezelfde licentie voorwaarden als bij de Retail versie van Office Professional. In dit geval dus; je mag het installeren op 1 PC en op 1 laptop/tablet/netbook van de hoofdgebruiker van deze PC.

De licentiecode is niet gebonden aan een "bitness-level". Je kan je licentiecode gebruiken voor een 32-bit of een 64-bit versie van Office en PC en laptop hoeven ook niet overeen te komen in bitness-level (64-bit op je PC en 32-bit op je laptop is dus ook OK). Zoals F_J_K al aangaf; de 32-bit versie is mometeel de aanbevolen versie (ook door Microsoft).

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee