• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Topicstarter
Ene op de andere dag is volgens mij de blacklight stuk op mijn laptop.
Als je er echt met je neus op zit onder een hoek dan zie je nog wel iets, maar er is niet mee te werken.

Is dit makkelijk te maken?

Stand Alone Agent (GITS SAC)

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:15

D4NG3R

kiwi

:)

Wtf is een blacklight..

Backlights zijn lastig zelf te repareren, dus als je nog garantie hebt zou ik hem direct versturen.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:57

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Waarschijnlijk is dan je inverter stuk. De aansturing werkt namelijk nog wel (je ziet namelijk het beeld vaag op het scherm)

Die inverters kun je vaak los bestellen. Heb je nog garantie?

Ik heb een tijdje geleden bij replacedirect nog een inverter besteld. Goede service en veel verschillende onderdelen te krijgen :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-12 16:10
Een blacklight is een UV lamp, maar tenzij het een laptop is om bankbiljetten te ontwerpen zal het wel om een backlight gaan.

Wat voor laptop is het, merk en type e.d.?

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Topicstarter
Hmm mijn excuses het is backlight.

Betreft een Asus X51R, en augustus 2007 lijkt mij buiten garantie.......

Mja ik ga niet zelf lopen knutselen, dat is niet mijn sterkste kant.
Ik wou hem weg brengen ter reparatie, maar was even benieuwd of dit flink in de centen gaat lopen.
Of dat het relatief makkelijk te maken was.

Moet anders overwegen voor een nieuwe aanschaf, en dat komt altijd zo lekker uit :F

Stand Alone Agent (GITS SAC)

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:37
Denk maar niet dat het goedkoop is, al valt het soms nog wel mee bij Asus. Zelf sleutelen is absoluut veel goedkoper, of wellicht kun je een mede tweaker vinden die het voor je wil doen (wellicht degene die het onderdeel dat je nodig hebt aanbied en dus wel ervaring heeft).

Gelukkig kun je bij Asus ook gelijk naar het RMA center bellen ipv naar een of andere miep in India ofzo *O* . Dus even naar Emmen bellen is geen slecht idee. Vaak kunnen ze wel een indicatie maken van de kosten: +31-591-570290

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Als jij dat onderdeel besteld en je notebook hier naar Delft brengt wil ik best ff die inverter voor je erin zetten (natuurlijk op eigen risico) :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Misschien heb ik ook nog wel een inverter liggen, heb diverse asus laptops voor spareparts hier. Heb wel ff fototje nodig om te vergelijken (Vaak zijn inverters uitwisselbaar tussen diverse modellen)

Asus in Emmen bellen kan ook idd. Ik hoop alleen niet dat ze je doorverwijzen naar hun reparatiecentrum.. Dynafix is dat tegenwoordig. Vroeger deden ze het zelf. Sinds Dynafix het doet is het ellende. Ik krijg regelmatig laptops terug die niet goed gerepareerd zijn, beschadigd zijn (krassen), schroeven die half door de behuizing zitten, of half nagekeken (scherm geen beeld, bon: harddisk vervangen) en dan nog nieteens werken..

Wegbrengen zou ik niet doen, tenzij je zeker weet dat die partij zelf repareerd, en m niet doorstuurt naar Dynafix.

[ Voor 8% gewijzigd door DJSmiley op 26-09-2010 23:43 ]

Pagina: 1