Toon posts:

[ASP.net] Login

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views

Onderwerpen

• stoofpeer
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 21-09 19:34
Ik ben een aantal weken nu bezig met ASP.Net. Maar nu ben ik bij het inloggen van gebruikers aangekomen en wil van jullie weten op welke manier jullie gebruikers in laten loggen. Ik ben zelf bekend met een manier in php, maar ik had al gezien dat MS speciale controls in ASP.Net heeft ingebouwd. Het lijkt me dat je met standaard controls lang niet zoveel controle hebt over de gebruikers.

Welke manier gebruiken jullie ? (nogmaals ik kom pas net kijken, heb ook pas een jaartje programmeer kennis ;)). Ik heb wel ervaring met C# dus qua code behind kan ik wel het een en ander. Maar laat even weten hoe jullie gebruikers in laten loggen, ik zal er naar kijken ;).

Alvast bedankt.

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 23:48

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Als je eens begint met aan te geven wat je zelf al hebt gevonden, wat je pro's en cons waren die je bij die methodes had bedacht/gevonden etc. en dan vullen wij het eventueel nog wel aan met onze op/aanmerkingen ;)
Lees even onze Quickstart zodat je ziet hoe we hier graag een topic zien en waarom ik dit dus van je vraag ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

• stoofpeer
Oh, sorry, was me even ontschoten om dat te lezen :O.. Ik heb zelf een examn boek van MS, 70-562, gebruikt tijdens het leren van ASP.Net. Daarin werd gerefereerd naar de ingebouwde control voor het in en uitloggen van een gebruiker. Ik heb dit toen bewust even over geslagen omdat ik eerst de basis wou leren. Het is een klein beetje een al doende leert men proces wat ik aan het doen ben. Dus vandaar dat ik dacht ik vraag het hier even welke technieken mensen gebruiken. Dan kan ik zelf bekijken welke techniek voor mij het handigst lijkt.

• Alex)
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 17-08 18:03
ASP.NET heeft hier standaard al allerlei voorzieningen voor, en dat valt onder de naam Membership. Kijk eens naar deze video? :)

We are shaping the future

• RobIII

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

stoofpeer schreef op zondag 26 september 2010 @ 20:23:
Dus vandaar dat ik dacht ik vraag het hier even welke technieken mensen gebruiken.
En zo werkt het hier dus niet ;)
stoofpeer schreef op zondag 26 september 2010 @ 20:23:
Dan kan ik zelf bekijken welke techniek voor mij het handigst lijkt.
...want het is de bedoeling dat je dat eerst zélf uitzoekt ;) We zijn geen afhaalbalie voor al uw kleine vraagjes :)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

• stoofpeer
RobIII schreef op zondag 26 september 2010 @ 20:26:
[...]
...want het is de bedoeling dat je dat eerst zélf uitzoekt ;) We zijn geen afhaalbalie voor al uw kleine vraagjes :)
Dat snap ik, doe maar een slotje erop. Zoek ik het uit en kom ik anders morgen wel terug ;).

[Voor 13% gewijzigd door stoofpeer op 26-09-2010 20:39]

• RobIII

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

As you wish ;)
Begrijp me niet verkeerd; je vraag is van harte welkom maar we verwachten dus wel net effe dat ene beetje meer inzet. Ik zie je topic graag verschijnen; een interessante discussie is nooit weg :)

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee