Toon posts:

Videocamera bestanden overzetten zonder software?

Pagina: 1
Acties:

• locutus-at-wolf359
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 23-11-2011
Hoi,

Op het werk moet ik een camera aanschaffen. Ik werk op een groot bedrijf waar de pc's eigendom zijn van een externe partij die ook onderhoud/beheer doet etc. Op deze pç's mag GEEN software geinstalleerd worden.

Wat wil ik?

Ik wil een videocamera in een ruimte installeren voor videocoaching. Ik wil graag dat mijn collega's de camera kunnen aanzetten en na de sessies hun gesprek op de monitor kunnen terugkijken en dit videobestand op een usb stick kunnen zetten.

In mijn beleving is het zo dat je altijd speciale software voor nodig hebt. of zijn er ook camera's die je via usb kunt aansluiten en er al een kant en klaar avi bestand is wat je zo kunt copy/pasten.

Ik ben er al een tijd mee bezig, please help!!

(ook alternatieve opties sta ik voor open)

• MPeek
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 16:17
Er zijn zat camera's die kunnen werken als USB drive, zodat je de bestanden gewoon er vanaf kunt slepen. Vaak kan je die bestanden dan met Windows Media Player gewoon afspelen.

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 17:31

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Mooi dat ze ook onderhoud / beheer doen :) Dan zijn er namelijk afspraken gemaakt over wat er precies wel en niet mag (SLA enzo). Check dat even na en kijk wat er mogelijk is.
USB toegang is natuurlijk vereiste nummer 1 ;) Daarna komt evt installatie, al dan niet door een externe partij.
Als laatste optie kun je ook nog vragen of er evt iets als VMware kan komen, dan kun je ws ook uit de voeten. Al is het natuurlijk verre van een mooie oplossing en is de webcam ondersteuning van VMware nog steeds niet optimaal vziw .

Tot slot: als jullie echt groot zijn (definieer groot; is dat 100+ medewerkers of gaat dat richting 100k+ wereldwijd :? ) moet het zeker mogelijk zijn om zulke specifieke dingen voor elkaar te krijgen. Desnoods een losse PC zelf aanschaffen en beheren die je mogelijk niet eens in het netwerk hangt, ben je ook niet afhankelijk van die ene partij. Routertje er tussen en de externe partijd ziet niet eens dat ie in het netwerk hangt :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Sabbi
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 15:28

Sabbi

je denkt aan mij.

Camera met SD kaart, pc met SD slot. Klaar.

• locutus-at-wolf359
thx thx

hebben jullie een voorbeeld van een camera met een USB of SD kaart voor een betaalbare prijs? (laten we zeggen onder de 500?)

• locutus-at-wolf359
Ik ben net in een speciaalzaak geweest, volgens hen bestaan er geen camera's die in een formaat opnemen dat je direct in mediaplayer kunt afspelen.

wie helpt me? please?
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee