Beste,
Gister viel spontaan het internet weg.
Na een modem reset, geen suc6.
Router dan maar een reset, geen suc6.
Beide apparaten starten gewoon op en de lampjes branden die moeten branden.
UPC maar even bellen, op advies even laptop rechtstreeks op modem aansluiten, en toen was er weer internet op laptop. Probleem ligt dus niet bij UPC.
Beetje verder rommelen. Kabel vanaf modem direct in PS3 aangesloten. Hmmm ps3 kan geen ip vinden time outs. Kabel toch maar weer in laptop, en gewoon weer verbinding. Vreemd. Kabel gewoon maar weer in router gestopt.
Kan ook geen draadloze verbinding tot stand brengen zowel als op laptop en ps3 ( ps3 is altijd via draad aangesloten maar moest dit toch even proberen)
Computer boven heeft na een reboot ineens gewoon internet!
Ik denk mooi dan doet de rest het vast ook wel na een reboot, mooi niet.
Ik kan met de laptop (draadloos) wel gesharde bestanden van de pc wel openen, maar nog steeds geen internet.
Momenteel heb ik op de pc een verbinding met 'Netwerk 2'
Wanneer ik via 192.168.2.1 een router instelling verander en deze opnieuw opstart springt pc ineens op verbinding met 'Netwerk 3'. Nr 2 is verdwenen en alleen Nr 3 is zichtbaar maar via deze heb ik geen internet verbinding. Reboot ik de pc dan heb ik gewoon weer verbinding via Netwerk 2 en werkt internet wel!?!
router naar laptop is via draadloos (win vista)
router naar ps3 is via draad
router naar pc is via draad (win 7)
Ik vermoed dat er in mijn belkin router toch iets vreemd zit.
Het heeft bijna 2 jaar zo aangesloten gezeten zonder enig probleem. 1 op de andere dag krijg ik het gewoon niet voor elkaar om de boel weer online te krijgen.
Iemand nog andere tips? Ik heb voor mijn gevoel alle opties en verbindings mogelijkheden uitgeprobeerd. Maar krijg het niet voor elkaar om meer dan 1 toestel van internet te voorzien.
Router heb ik al 2x op fabrieksinstellingen gezet en opnieuw ingesteld geweest.
Elke keer krijg ik het wel voor elkaar om internet op pc tekrijgen maar niet op ps3 of op laptop via draadloos.
Wat doe ik verkeerd, of wat zie ik over het hoofd.
Mvg
Gister viel spontaan het internet weg.
Na een modem reset, geen suc6.
Router dan maar een reset, geen suc6.
Beide apparaten starten gewoon op en de lampjes branden die moeten branden.
UPC maar even bellen, op advies even laptop rechtstreeks op modem aansluiten, en toen was er weer internet op laptop. Probleem ligt dus niet bij UPC.
Beetje verder rommelen. Kabel vanaf modem direct in PS3 aangesloten. Hmmm ps3 kan geen ip vinden time outs. Kabel toch maar weer in laptop, en gewoon weer verbinding. Vreemd. Kabel gewoon maar weer in router gestopt.
Kan ook geen draadloze verbinding tot stand brengen zowel als op laptop en ps3 ( ps3 is altijd via draad aangesloten maar moest dit toch even proberen)
Computer boven heeft na een reboot ineens gewoon internet!
Ik denk mooi dan doet de rest het vast ook wel na een reboot, mooi niet.
Ik kan met de laptop (draadloos) wel gesharde bestanden van de pc wel openen, maar nog steeds geen internet.
Momenteel heb ik op de pc een verbinding met 'Netwerk 2'
Wanneer ik via 192.168.2.1 een router instelling verander en deze opnieuw opstart springt pc ineens op verbinding met 'Netwerk 3'. Nr 2 is verdwenen en alleen Nr 3 is zichtbaar maar via deze heb ik geen internet verbinding. Reboot ik de pc dan heb ik gewoon weer verbinding via Netwerk 2 en werkt internet wel!?!
router naar laptop is via draadloos (win vista)
router naar ps3 is via draad
router naar pc is via draad (win 7)
Ik vermoed dat er in mijn belkin router toch iets vreemd zit.
Het heeft bijna 2 jaar zo aangesloten gezeten zonder enig probleem. 1 op de andere dag krijg ik het gewoon niet voor elkaar om de boel weer online te krijgen.
Iemand nog andere tips? Ik heb voor mijn gevoel alle opties en verbindings mogelijkheden uitgeprobeerd. Maar krijg het niet voor elkaar om meer dan 1 toestel van internet te voorzien.
Router heb ik al 2x op fabrieksinstellingen gezet en opnieuw ingesteld geweest.
Elke keer krijg ik het wel voor elkaar om internet op pc tekrijgen maar niet op ps3 of op laptop via draadloos.
Wat doe ik verkeerd, of wat zie ik over het hoofd.
Mvg