Toon posts:

HD 4890 vs. GTX 200-serie

Pagina: 1
Acties:

• SuperMrBram
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 30-04-2012
Hallo,

Ik hoop dat dit nog niet eerder is geplaatst, maar wat is beter:
GTX260 voor €85,- ophalen
HD4890 (VaporX hoop ik, nog geen reactie terug gekregen) €100,- verzenden
GTX280 €120,- brengen.
8800GTX SLI of 9800GX2 voor +- €90,- incl. verzenden

Dit zal worden gebruikt voor een 1600*1200 game-PC

Q6600 @ 3 Ghz CM Hyper TX3
Striker Extreme
4 GB OCZ Platinum 800 mhz
voeding moet ik nog kopen, ik denk rond de 500 watt voor dit soort kaarten

• -AzErTy-
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 16-09 20:04
Dit is niet echt de bedoeling van het forum om op zulke vragen te beantwoorden.
Iemand op tweakers moet toch wel in staat zijn een review te kunnen zoeken en zelf te beslissen?

Simpel antwoord ze zijn allemaal aan elkaar gewaagd nu eens sneller dan weer trager.
Ga gewoon voor de 4890 als het een vapor X is.

God does not play dice

• MW1F
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 16-10-2013
HD4890 vapor X lijkt me de beste keuze, als je die kan krijgen iig.

• bwerg
  • Registratie: januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Vragen omtrent die videokaarten mogen gewoon in het [BBG videokaarten]-topic waar je al langs bent geweest hoor, maar hoeveel je over hebt voor verzenden of ophalen zul je toch echt zelf moeten beslissen. ;)

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee