Toon posts:

[Advies] TP-Link WR1043ND vs. Netgear wndr3700

Pagina: 1
Acties:

• PCMedic
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 25-09 14:30
Graag jullie advies. Mijn Linksys wrt54G v1.1 draait op dit moment erg onstabiel en is eigenlijk aan vervanging toe. (De onstabiliteit is niet meer te fixen.)
Nou twijfel ik nog tussen de TP-Link WR1043ND en de Netgear wndr3700. Gezien de positieve ervaringen van de meeste mensen/reviews vs. prestatie en problemen gaat mijn voorkeur nu uit naar de Netgear.

Enige vragen die ik nu heb en hoop dat er iemand is die mij hierop wijzer kan maken is het volgende.

Ik heb op dit moment alleen een Alice easy verbinding, de router wordt gebruikt om internet te sharen en netwerkverbindig te maken tussen een smartphone, twee laptops en een oude desktop. Wij gebruiken het internetverbinding intensief.
Nou is mijn vraag is deze router niet een beetje overkill gezien wat wij gebruiken?

Een andere vraag, weten jullie waarom Netgear juist bij dit type maar 1 jaar garantie aanbiedt in tegenstelling tot andere typen van Netgear (2jaar)?

Mochten jullie andere routers kennen die aan mijn wensen voldoen, dan zie ik deze graag tegemoet.
Stabiliteit en snelheid zijn mijn enige eisen.

• Borromini
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Ik heb zelf de WNDR37000, ik heb geen idee waarom dat ding maar 1 jaar garantie krijgt. Sowieso heb je in de EU twee jaar verplicht garantie, als de fabrikant dat niet biedt dan dient de verkoper je die te bieden als ik me niet vergis :).

Op het OpenWrt-forum is er al heel wat afgediscussieerd over de Netgear, maar de afwijkende garantietermijn heb ik nooit vermeld gezien - dit is het eerste dat ik ervan lees.

[Voor 27% gewijzigd door Borromini op 26-09-2010 14:16]

Got Leenucks? | Debian Buster x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee