Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

windows 7 key ge keylogged ?

Pagina: 1
Acties:
  • 342 views

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet 100% zeker maar keylogger die niet dectecteert was door norton internet security 2011.

heeft mogelijk key gelogged van me windows 7 ultimate retail key ?

nu is de vraag wat moet ik hier mee doen microsoft op bellen en kan ik dan nieuwe key krijgen terwijl mijn oude key bv blokeert wordt ?

ik zag al tijdens proces explorer verdacht bestand dat terminate had maar verwacht het ergste...
ik vond ook text file met allemaal games en stuff en stond mijn windows 7 key in text bestand rest stond allemaal blanco.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2010 13:14 ]

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Mwah, als er een keylogger opgestaan heeft is dat vast niet geweest met als doe om jou windows key te achterhalen en te misbruiken. Je zou Microsoft kunnen bellen om te vragen hoe ze hier mee om gaan, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze daar iets mee zullen doen. Ik denk dat je je beter eerst bezig kunt houden met een schone installatie om te voorkomen dat er geen andere gegevens gelogd worden (bankgegevens et cetera).

btw, aub je post een keer doorlezen voor je op verzenden klikt want heel erg leesbaar is het niet.

Desktop | Server | Laptop

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:18

TheVMaster

Moderator WOS
Misschien dat je voordat je weer een post maakt hem eerst even kunt doorlezen, want zoals Rupie al zegt..ik moest hem 2x lezen voordat ik precies begreep wat je bedoelde enneh...dan ben ik op het moment nog vrij helder van geest :+

Maar afgezien daarvan wil je even vragen het volgende tot je te nemen :

Misschien dat je voor je volgende topic even de regeltjes door kunt nemen, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dit topic gaat dus op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+

Dit topic is gesloten.