Toon posts:

Mijn BP6 kan een cd bakken terwijl hij vastgelopen is!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
M'n BP6 loopt soms wel eens vast, als ik hem weer te hoog geklokt heb bijvoorbeeld. Als je dan een mp3'tje aan het afspelen bent bijv, gaat het geluid flippen heb je nog wel beeld, maar reageert de compu niet meer. Nou was ik laatst een cd'tje aan het bakken met nero, liep dus de pc weer eens vast, maar hij bleef gewoon doorbranden en in de taakbalk zag je aan de procenten dat hij doorbrandde. Hij leek dus helemaal dood, maar hij brandde gewoon door. CD'tje is gelukt ... Weet iemand hoe dit komt? en geeft dit aan dat als de BP6 crasht, dit alleen maar op een onderdeel is, en het systeem dus het nog gewoon doet?
Ik gebruik trouwens BIOS QQ-2.

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Lang leve dual processors!!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05-09 09:37
dan was ie dus waarschijnlijk niet gecrashed, maar heeel instabiel en heeel langzaam

het branden heeft gelukkig een belangrijke instelling waarmee het veel processor tijd kan toekennen, dus dat zal een van de redenen zijn

3kwp pvoutput

Verwijderd

Topicstarter
Heeft het misschien iets te maken met dat ik scsi reader en writer heb?

Verwijderd

Denk het wel... het voordeel van scsi-apparatuur is dat de apparaten die op dezelfde controller DIRECT met elkaar kunnen communiceren, dus niet via je proc :) scsi rulezzz