Toon posts:

foutje in pricewatch: MSI wallmount staat er als nettop in

Pagina: 1
Acties:

• mcDavid
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 22:36
pricewatch: MSI Wind Top AE2020M Zwart

Viel me gelijk op dat de prijs veel te laag was, maar het blijkt dat het om een wallmount gaat, niet om de all-in-one computer die in de specs genoemd wordt.

• Megaflix
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 04-08 20:23
De SKU 306-6502111-SN1 en EAN 4719072138103 blijken van de wallmount te zijn. Ik heb de SKU en EAN verwijderd. Het is even afwachten tot de database deze wijziging heeft opgepikt en dan zou hij er weer als nettop in moeten staan.

Voor de volgende keer: wijzigingen gaan het gemakkelijkst via de frontpage zelf, daarvoor hoef je niet naar het forum. Er staat bij elk product een linkje naar het meldpunt onder Specs verbeteren en hoeven we daarna in de backend niet op zoek naar het product waar we het over hebben. Scheelt je als user ook weer een hoop geklik en gezoek naar een subforum, aangezien je niet eens van de pagina af hoeft waar je oorspronkelijk aan het kijken was.

• mcDavid
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 22:36
Daar had ik naar zitten kijken, maar ik wist niet zeker wat ik er mee moest doen. Specs veranderen naar een wallmount, of het product veranderen. Vandaar. Ik zocht eigenlijk naar een soort "meldt problemen met dit product" knopje ofzo maar die lijkt er niet bij te zitten. (zou in 99% van de gevallen ook wel dubbelop zijn met "specs verbeteren" idd)

• Megaflix
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 04-08 20:23
Er is een opmerkingen-veld bij Specs verbeteren in ieder geval :) We kunnen het ook wel Meldpunt noemen, maar dan missen we de zeer waardevolle bijdrages in de specs die door users aangevuld worden, omdat ze dat niet zoeken onder een Meldpuntknopje. Het belangrijkste is dat het gefixt is iig :D

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee