Beste Tweakers, Goedemorgen,
Ik wil graag even iets met jullie overleggen. Ik heb pas geleden bij Redcoon een AC Ryan mediatank gekocht. Nadat deze was binnengekomen kreeg ik enkele dagen later van Redcoon een mailtje of ik een shopreview wou invullen hier op mijn (voormalig) gelieve site Tweakers.net. Dit heb ik natuurlijk dan ook gedaan. Ik heb het volgende geschreven;
ps. ik had deze post gisteravond al geplaatst maar was vanochtend weg??? Zal Tweakers dit hebben verwijderd????
Ik wil graag even iets met jullie overleggen. Ik heb pas geleden bij Redcoon een AC Ryan mediatank gekocht. Nadat deze was binnengekomen kreeg ik enkele dagen later van Redcoon een mailtje of ik een shopreview wou invullen hier op mijn (voormalig) gelieve site Tweakers.net. Dit heb ik natuurlijk dan ook gedaan. Ik heb het volgende geschreven;
Tot mijn grote verbazing kreeg ik gisteren vervolgens een mailtje van ene Walter Franken dat bovenstaande shopreview was verwijderd omdat:==========
Je reactie:
==========
Algemeen:
Site is duidelijk en overzichtelijk.
Aftersales:
Verzending:
Net voldoende... Die GLS vind ik echt slecht. Vrijdag de 17e besteld en dinsdag de 21e binnen, terwijl alles op voorraad was. Geef mij maar TNT.
Nu is mijn vraag aan jullie of deze Franken niet wat te ver gaat in dit. Ik wou heel even in het kort neerzetten dat ik niet tevree was met de verzending maar het voorderest een prima site vind. Moet ik zelfs bij een shopreview alles onderbouwen e.d.??? Graag jullie reactie!!!!De review die je schreef bevatte echter niet zoveel argumentatie als we graag zouden zien, en is derhalve verwijderd. Natuurlijk zien we een uitgebreidere review graag terug. Om dit te vergemakkelijken is een kopie van je vorige review onder aan deze e-mail te vinden.
Wat we graag zien is een samenvattend verhaal (geen steekwoorden) die de gehele ervaring beschrijft; van hetgeen je zocht en daarbij de reden voor keuze van de winkel, tot de volledige afhandeling van de bestelling - of in minder fortuinlijke gevallen de service na afronding van de gehele bestelervaring (aftersales).
ps. ik had deze post gisteravond al geplaatst maar was vanochtend weg??? Zal Tweakers dit hebben verwijderd????
[ Voor 3% gewijzigd door limp_1983 op 26-09-2010 10:09 ]