• Marco6894
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 01-10-2010
Hoi, weet niet of de vraag al gesteld is. Ik heb dan ook de eminent 7075 en ben er super tevreden over. Echter er stond bij af te spelen bestanden ook ifo files. Als ik een film wil afspelen dan laat die alleen de vob bestanden zien. Ik kan de film wel kijken maar dus nooit het menu van de film zien, je kunt ook nooit een hoofdstuk verder spoelen etc.

Hoe kan ik een ifo bestand afspelen of wat doe ik verkeerd?

Groeten

• Master FX
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 24-09 21:16

Stay safe

• Marco6894
heb ik maar kan ik niet vinden, daarom via dit forum

• Mexel
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 15-08 08:16

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Marco6894 schreef op zondag 26 september 2010 @ 09:49:
heb ik maar kan ik niet vinden, daarom via dit forum
Klik eens voor de gein op die Google linkje.

↓ volgende bericht hieronder ↓

• XeNeRgY
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
En anders op http://www.afterdawn.com/...m/how_do_i_play_ifo_files

[Voor 70% gewijzigd door XeNeRgY op 26-09-2010 10:03]

• Marco6894
O maar dat is niet wat ik bedoel. Als ik via mijn eminent 7075 een film wil afspelen dan laat die geen ifo files zien maar speelt die metten vob files af. Toen ik hem kocht stond er bij te af te spelen bestanden bij dat ifo files ook afgespeeld kunnen worden.

• XeNeRgY
  • Niet online
Een .ifo is ook geen video file dus het is logisch dat die niet wordt weergegeven als je voor de optie 'movie' kiest; dat doet mijn mediaplayer ook niet. Eigenlijk is dus je vraag: hoe krijg ik bij het afspelen van DVD's een menu te zien? Die vraag zal vast gemakkelijk beantwoord kunnen worden in het Eminent topic.

• Marco6894
Dat klopt inderdaad. Ik dacht dat je dat te zien kreeg zoals op de computer en dat je dan de ifo file kunt kiezen, maar is dus niet zo. Zal de vraag daar ook gaan stellen.

Bedankt

• Nevel9
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 27-11-2011
IFO=DVD menu heeft de EM7075 serie naar ik weet geen ondersteuning voor.
Je kunt enkel de VIDEO_TS map zelf afspelen (dus play drukken bij de VIDEO_TS map) als je de volledige film wilt kijken en subs wilt selecteren, of natuurlijk de losse VOB bestanden, maar wie wil dat (Geen subs etc)?

Naar wat ik begrepen heb zou de EM7075 serie niet voldoende RAM aan boord hebben om het DVD menu verhaal goed te laten werken. Een 7075 heeft 256MB RAM. Volgens een Eminent medewerker zou 512MB ideaal zijn. Menu ondersteuning heeft wel een tijdje op de planning gestaan bij Eminent maar bleek technisch niet haalbaar.

[Voor 3% gewijzigd door Nevel9 op 12-10-2011 10:27]

• XeNeRgY
  • Niet online
Mijn Asus laat het menu automatisch zien als ik op de map (videoTS) op Play druk.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee