Verwijdering commentaar van een Shopreview

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views

• limp_1983
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-11-2024
Beste tweakers,

Ik las vandaag mijn mail en ik kon mijn ogen niet geloven.
Heb laats de AC Ryan bij Redcoon besteld (jaja eindelijk).
Pakketje was binnengekomen en enkele dagen later kreeg ik een mailtje van Redcoon of ik een beoordeling op tweakers wou geven wat ik dan ook heb gedaan.

Ik heb de volgende beoordeling gegeven (knip/plak)

==========
Je reactie:
==========

Algemeen:
Site is duidelijk en overzichtelijk.

Aftersales:

Verzending:
Net voldoende... Die GLS vind ik echt slecht. Vrijdag de 17e besteld en dinsdag de 21e binnen, terwijl alles op voorraad was. Geef mij maar TNT.

Nu kreeg ik vandaag een mailtje van ene Walter Franken dat mijn beoordeling is weggehaald omdat e.e.a. niet goed was onderbouwd e.d.

Ben ik nu gek of gaan we hier iets te ver.. Moet ik alles onderbouwen of mag ik het af en toe gewoon plain and simpel houden??? Graag jullie reactie...

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05:56
limp_1983 schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 22:10:
Verzending:
Net voldoende... Die GLS vind ik echt slecht. Vrijdag de 17e besteld en dinsdag de 21e binnen, terwijl alles op voorraad was. Geef mij maar TNT.
Tsja, daar mis ik ook een stukje onderbouwing, of achtergrondinformatie. Wat ik me namelijk meteen afvraag: Is jouw bestelling ook daadwerkelijk op vrijdag verstuurd?

Je geeft nu GLS de schuld, maar voor hetzelfde geld heeft Redcoon de bestelling pas maandag aan GLS aangeboden. Dan had TNT het niet sneller gedaan...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

Allereerst is er al vaak uitleg gegeven hierover, met de search zal je hier voldoende over kunnen vinden. In het kort: ja, wij verwachten toch wel een minimale onderbouwing. Het verhaal is belangrijker dan de scores an sich. We zijn geen afhaalchinees, met als doel zo bruikbaar mogelijk informatie te bieden. In dezelfde lijn met een hap-slik-weg review: je hebt ook niet gekeken naar waar je een topic zou kunnen openen, niet de search gebruikt, of gelezen wat wel of niet de bedoeling is. Natuurlijk is het fijn dat je een review wil invullen, maar soms gaat kwaliteit boven kwantiteit. Vooral als de kwantiteit toch al dermate is dat een review met alleen scores meer of minder het verschil niet maakt.

De energie die je in dit topic hebt gestoken was al voldoende geweest voor meerdere reviews met wat meer informatie.

En, je had natuurlijk ook gewoon kunnen reageren op de e-mail die je hebt gehad? Het gaat hier om de vraag waarom jouw specifieke review is verwijderd: daar kan Walter het beste antwoord op geven. Als je de richtlijnen in het algemeen wil bediscussiëren dan is dat prima, maar ga dan eerst even als eerder genoemd de zoekfunctie gebruiken om erachter te komen wat er al over gezegd is :)

Vanwege bovenstaande doe ik deze op slot in ieder geval.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 27535 op 26-09-2010 00:04 ]

Dit topic is gesloten.