Hallo mensen, ik heb net een i7 870 & h55m-usb3 moederbord gekregen, ben het allemaal aan het installeren op me pc, eerst zat er een dual core 2 e8400 & asus p5ql-pro moederbord in.
Heb deze nieuwe moederbord nu eindelijk in, maar heb geen idee of ik het goed heb gedaan, sommige dingen paste, andere niet.. dus ik heb geen idee meer. Het start wel op, windows laad, maar dan komen er problemen, dvd-drive zie ik staan maar als ik er op klik gebeurt er niks. In de pc zelf zie ik een HDD cable lopen die nergens te bevestigen valt op deze moederbord, ik weet me god niet meer wat te doen en hoe te doen..
- sm buscontroller installeren, ( maar dat lukt niet zonder cd,inet )
- geen werkende dvd drive, ( buitenkant brand groen lampje er op )
- base system vraagteken @ hardware info
Ik weet niet of jullie aan de hand van de foto's wat kunnen zien, het lijkt me zo leeg allemaal, ookal start die op. windows laad alleen ja dvd drive doet niks en opent niks als ik er in stop, internet werkt ook niet maar ja, eerst dvd-drive probleem oplossen..
hier is de online manual van de moederbord zelf,
http://download.asrock.com/manual/H55MUSB3.pdf

Alle losse kabels die nu nergens zijn aangesloten
+ Heb ook nog 2 x Serial ATA (SATA) Data Cables (Optional) in de doos van de moederbord.

Heb deze nieuwe moederbord nu eindelijk in, maar heb geen idee of ik het goed heb gedaan, sommige dingen paste, andere niet.. dus ik heb geen idee meer. Het start wel op, windows laad, maar dan komen er problemen, dvd-drive zie ik staan maar als ik er op klik gebeurt er niks. In de pc zelf zie ik een HDD cable lopen die nergens te bevestigen valt op deze moederbord, ik weet me god niet meer wat te doen en hoe te doen..
- sm buscontroller installeren, ( maar dat lukt niet zonder cd,inet )
- geen werkende dvd drive, ( buitenkant brand groen lampje er op )
- base system vraagteken @ hardware info
Ik weet niet of jullie aan de hand van de foto's wat kunnen zien, het lijkt me zo leeg allemaal, ookal start die op. windows laad alleen ja dvd drive doet niks en opent niks als ik er in stop, internet werkt ook niet maar ja, eerst dvd-drive probleem oplossen..
hier is de online manual van de moederbord zelf,
http://download.asrock.com/manual/H55MUSB3.pdf

Alle losse kabels die nu nergens zijn aangesloten
+ Heb ook nog 2 x Serial ATA (SATA) Data Cables (Optional) in de doos van de moederbord.