Macbook pro 13" core I

Pagina: 1
Acties:

• krabbedoelie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-02-2024
Weet iemand of er binnenkort een core I in de macbook pro 13 inch komt in plaats van de core 2 duo?

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-12 18:43
Wacht, ik pak even mij glazen bol erbij ... |:(

[ Voor 5% gewijzigd door Bloemstukje op 25-09-2010 20:14 ]

gewoon nee.

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-12 16:06

Hoite

Goed verhaal

mail naar stevejobs@apple.com
Misschien dat hij het weet.

Lekker kort.

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-12 03:09
Volgens de verwachtingen niet, nee. Blijkbaar hebben ze een bewuste keuze gemaakt toen ze de 15" en de 17" modellen een upgrade gaven tussen accuduur en prestaties. Of dat is toch wat ik gelezen heb.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Verwijderd

was gisteren bij Apple Store met soortgelijke vraag, die zaten eerder te wachten op i5 processoren voor de 13inch mac pro ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2010 20:21 ]

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:37
Tsja, Apple kan blijkbaar geen dedicated videokaart en Core i processor kwijt in een 13" notebook...

... Asus wel >:) http://www.notebookcheck....43V-Notebook.32030.0.html

• hans_lenze
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-12 20:47
GENETX schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 21:17:
Tsja, Apple kan blijkbaar geen dedicated videokaart en Core i processor kwijt in een 13" notebook...

[knip]
Een mogelijke reden.

Ik zat ook te wachten op een Core processor in de 13" en heb uiteindelijk toch maar een model met Core 2 Duo gekocht. Eerlijk is eerlijk, hij staat tijdens dagelijks gebruik 99% van de tijd onder de 30% load. Zou een Core processor hier heel veel beter in zijn?

Ik vind het zelf wel grappig dat ik er Modern Warfare 2 op kan spelen. De nieuwe lichting Intel processoren met een nieuw ontwerp (Sandy Bridge) is volgens de verhalen van IDF vele malen beter (tot 4x sneller) op grafisch gebied. Misschien dat Apple dan zonder de nVidia kaart kan en we 13" laptopjes met HyperThreading en een Apple logo gaan zien.

while (! ( succeed = try ()));

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

krabbedoelie schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 20:13:
Weet iemand of er binnenkort een core I in de macbook pro 13 inch komt in plaats van de core 2 duo?
Zal nog wel een tijdje duren denk ik.

Hoewel, als ik hier op afga: http://buyersguide.macrumors.com/#MacBook_Pro
en hier: ... Apple has established a pattern of updating its notebook models in the October-November timeframe, with the MacBook specifically seeing refreshed models debut in November 2006, November 2007, October 2008, and October 2009. Consequently, it seems reasonable that we may see at least some new notebook models make an appearance before the end of the year
http://www.macrumors.com/...-headed-to-manufacturing/

Dan zou het best weleens in oktober/november kunnen zijn.

[ Voor 66% gewijzigd door Philflow op 26-09-2010 00:04 ]

• krabbedoelie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-02-2024
beter halen ze de optical drive weg/ extern en zorgen ze dat ze wel die i5 kwijt kunnen ...

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:37
hans_lenze schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 23:55:
[...]

Een mogelijke reden.

Ik zat ook te wachten op een Core processor in de 13" en heb uiteindelijk toch maar een model met Core 2 Duo gekocht. Eerlijk is eerlijk, hij staat tijdens dagelijks gebruik 99% van de tijd onder de 30% load. Zou een Core processor hier heel veel beter in zijn?

Ik vind het zelf wel grappig dat ik er Modern Warfare 2 op kan spelen. De nieuwe lichting Intel processoren met een nieuw ontwerp (Sandy Bridge) is volgens de verhalen van IDF vele malen beter (tot 4x sneller) op grafisch gebied. Misschien dat Apple dan zonder de nVidia kaart kan en we 13" laptopjes met HyperThreading en een Apple logo gaan zien.
Veel beter is de CPU ook niet, maar op bepaalde gebieden ga je het zeker merken. Vooral met videobewerken (en dat is tenslotte een grote Apple markt!) is de Core i echt superieur. Daar faalt Apple dus wel een beetje bij zijn eigen markt.

En ja, ik wist het van de ruimte. Nu is mijn U30Jc wel een stuk dikker. Maar dat is wel gelijk het punt wat ik wilde maken. Bij Apple lukt het blijkbaar niet, terwijl Asus laat zien dat het wel kan. Ik had eerst ook mijn oog op een MacBook, maar ik had al een laptop met C2D. Voor mij was het te weinig om die nog steeds te krijgen in een MBP. De Asus die ik nu heb is eigenlijk wat de MBP 13" had moeten zijn in mijn ogen.
Pagina: 1