Beste Tweakers,
Ik begrijp er helemaal niets meer van, elke keer als ik de video van http://nl.hardware.info/t...araten--hp-envy-14-laptop kijk sluit mijn systeem zonder kennisgeving af.
Gewoon beeld op zwart, koppen van de HDD die parkeren en uit.
Helaas ik kan niets bruikbaars vinden anders dan door WMI is vastgesteld
- Door de Windows Management Instrumentation-service is vastgesteld dat een systeem inconsistent is afgesloten.
Software:
Windows 7 Ultimate 32-bit volledig up2date (geen register tweaks, geen aanpassingen aan services)
Microsoft Security Essentials 32-bit up2date
Microsoft Office 2010 (normale installatie)
Microsoft Windows Live Messenger
Moederbord drivers
Internet Explorer 8 met de nieuwste Adobe Flash
Hardware:
Asus Eee PC 1201N Netbook
P.s. ik heb nog niet de normale video versie gestest, hij stond op HD en ging prima maar tijdens het automatisch schakelen van deel 1 naar deel 2 (hardware info tv deel 2-3) werd alles zwarte en de pc sloot zichzelf dus af.
(geen idee wat de temps zijn, weet niet welke app ik daar voor moet gebruiken. Maar video duurde ook maar 10 min dus of het aan de temp ligt lijkt me vreemd)
Systeem is NIET overclocked.
P.s ik keek de video in volledig scherm.
Flash werkt verder overal prima.
Hoop dat iemand me kan helpen.
Ik begrijp er helemaal niets meer van, elke keer als ik de video van http://nl.hardware.info/t...araten--hp-envy-14-laptop kijk sluit mijn systeem zonder kennisgeving af.
Gewoon beeld op zwart, koppen van de HDD die parkeren en uit.
Helaas ik kan niets bruikbaars vinden anders dan door WMI is vastgesteld
- Door de Windows Management Instrumentation-service is vastgesteld dat een systeem inconsistent is afgesloten.
Software:
Windows 7 Ultimate 32-bit volledig up2date (geen register tweaks, geen aanpassingen aan services)
Microsoft Security Essentials 32-bit up2date
Microsoft Office 2010 (normale installatie)
Microsoft Windows Live Messenger
Moederbord drivers
Internet Explorer 8 met de nieuwste Adobe Flash
Hardware:
Asus Eee PC 1201N Netbook
P.s. ik heb nog niet de normale video versie gestest, hij stond op HD en ging prima maar tijdens het automatisch schakelen van deel 1 naar deel 2 (hardware info tv deel 2-3) werd alles zwarte en de pc sloot zichzelf dus af.
(geen idee wat de temps zijn, weet niet welke app ik daar voor moet gebruiken. Maar video duurde ook maar 10 min dus of het aan de temp ligt lijkt me vreemd)
Systeem is NIET overclocked.
P.s ik keek de video in volledig scherm.
Flash werkt verder overal prima.
Hoop dat iemand me kan helpen.