Toon posts:

Laptop VGA/Beeldscherm raar probleem

Pagina: 1
Acties:

• mklcln
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 21-09 21:06
Nou ik heb hier dus een laptop al vanalles getest.
Maar krijg het probleem komt toch weer terug duurt soms heel lang.

Nou het probleem eigenlijk moeilijk uit te leggen maar het scherm/vga doet ineens raar.

Het beweegt ook allemaal een beetje.

Laptop:
Acer Aspire 5101AWLMi

Waaronder:
  • Mem-test
  • VGA-Test
  • Stress-test
En nog een andere ja de hirens bootcd. Gaven geen 1 fout aan.

Overigens heb ik wel toen bios geflasht voorheen met de aspire 5100serie (3.13) lijkt me identiek.
En vga onboard met shared memory zou toch gewoon met memtest de fouten zien van je gewoon geheugen??
Iemand een idee...?

[Voor 16% gewijzigd door mklcln op 25-09-2010 19:18]

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 10:28

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Het enige wat ik eigenlijk zou zeggen wat jij nog net gedaan hebt: Hang er een ander scherm achter, en kijk of het zich daar ook voordoet..?

• mklcln
D4NG3R NL schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 19:15:
Het enige wat ik eigenlijk zou zeggen wat jij nog net gedaan hebt: Hang er een ander scherm achter, en kijk of het zich daar ook voordoet..?
Ga ik nog proberen moet alleen weer wachten totdat het probleem zich voordoet _/-\o_ heb hem toevallig uitgezet :X

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 10:28

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Owja en natuurlijk (Omdat jij zegt dat het pas na een tijdje gebeurt)

Heb je je laptop al uitgestoft..? Want na verloop van tijd komt er echt GIGANTISCH veel stof in de koelblokken te zitten :X

• Fish
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Los kabeltje misschien, ik had ook zo'n ding, daar was het gewoon klassiek ff op het scherm beuken en hij deet het weer

Iperf

• mklcln
D4NG3R NL schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 19:24:
Owja en natuurlijk (Omdat jij zegt dat het pas na een tijdje gebeurt)

Heb je je laptop al uitgestoft..? Want na verloop van tijd komt er echt GIGANTISCH veel stof in de koelblokken te zitten :X
Ja dat had ik ook al gedaan.
fish schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 19:25:
Los kabeltje misschien, ik had ook zo'n ding, daar was het gewoon klassiek ff op het scherm beuken en hij deet het weer
Mmm dat is ook nog een optie :P wel een ruwe doet me denken aan tv`s waar ze aan de zijkant op sloegen om signaal ofzo te krijgen haha

[Voor 35% gewijzigd door mklcln op 25-09-2010 19:33]

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee