©iStockphoto
Hey iedereen,
Sinds ik mijn eigen computer gebouwd heb ongeveer anderhalf jaar geleden heb ik ook een lekker groot 24 inch scherm. Ik merk dat ik steeds vaker achterover geleund zit met een draadloos toetsenbord op mijn schoot en een muis op mijn broekspijp te browsen op internet en speel burnout paradise het liefst met mijn voeten op mijn bureau. Ik vermoed dat dit gedrag alleen maar extremer word aangezien ik vandaag mijn televisie op mijn PC heb aangesloten en ik dus lekker kan gamen vanaf de bank.
Het enige probleem is natuurlijk de muis. Ik heb de Logitech MX 5500 toetsenbord + muis combinatie dus die muis doet het goed genoeg om vanaf de bank een spelletje aan te klikken maar om ermee te gamen moet ik toch echt aan mijn bureau zitten. Daarom vraag ik jullie welke spellen jullie hebben/kennen die zonder muis te spelen zijn. Ik neem aan dat er geen racing games zijn die gebruik maken van de muis dus die kunnen eigenlijk wel uitgesloten worden.
Zelf kan ik, naast race spellen dus, alleen de volgende suggesties geven:
• Geometry Wars: Retro Evolved
• DOS klassiekers als Duke Nukem, Commander Keen, Cosmo
• ScummVM klassiekers als Indiana Jones kunnen met de muis maar ook met pijltjestoetsen+enter
• Oddworld: Abe's Oddyssee/Exoddus Nostalgiebonus! Eerste spel dat ik uren kon doen.
Dus een topic dat niet alleen voor slackers als ik ideaal is, maar ook voor bijvoorbeeld voor op de laptop.
Alle suggesties worden in deze post opgenomen!