Toon posts:

Verifying DMI Pool Table

Pagina: 1
Acties:

• Emrulez
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 15-09 13:26
Beste Tweakers,

Ik heb een probleem met een ACER Aspire T671

De PC starte niet meer op en windows moest opnieuw worden geinstalleerd.

Om enkele bestanden de redden starte ik de PC op in Veilige Modus dit lukte gewoon.

Heb in veilige modus gescaned naar virussen zonder resultaat.

Toen probeerde ik te systeemherstellen maar de PC liep elke keer weer vast bij Windows Opstarten

Met laast bekende configuratie instellingen starte de pc wel op maar liep na 20 seconden helemaal vast :s

Toen heb ik het volgende geprobeerd:

- Booten van de windows 7 DVD, dit lukte na een aantal keer proberen.

Soms kreeg ik een zwart scherm met een knipperend streepje.
Na een aantal keer ik : Verifying DMI Pool TAble: Update Succesfull. daarna bootte het wel van de DVD.
Toen de Schijf geformateerd begonnen aan de installatie. Maar ook hier liep de PC weer vast :s

Heb daarna het volgende geprobeerd:

- 1 geheugen reepje : zelfde resultaat
- geen geheugen : piepjes van de MB
- Geen HD: piepjes MB
- Andere HD: zelfde resultaat
- Bios batterij eruit(Bios reset, default settings)

Hij leek het daarna effe te doen zonder vast te lopen maar liep daarna weer vast.

Nu kreeg ik alleen nog maar het knipperende streepje of alleen:

Veryfying DMI Pool Table.........

Boot MGR ontbreekt

Deze melding krijg ik dus als hij wel wilt booten(tenminste dat denk ik :p)

Iemand enig idee wat het probleem kan zijn, en of hoe het op te lossen is?

Bij voorbaat dank!

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Kan vanalles zijn, maar een Boot MGR ontbreekt betekent eigenlijk gewoon dat er met de installatie iets mis is gegaan. Op zich zou ik hem (aangezien ie toch kaal is) nogmaals opnieuw installeren, maar aangezien ie op de install ook vast liep zal er meer aan de hand zijn :)

Loop Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door; als je daarna nog problemen hebt kunnen we je dikke kans verder helpen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Emrulez
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 15-09 13:26
The Eagle schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 18:43:
Kan vanalles zijn, maar een Boot MGR ontbreekt betekent eigenlijk gewoon dat er met de installatie iets mis is gegaan. Op zich zou ik hem (aangezien ie toch kaal is) nogmaals opnieuw installeren, maar aangezien ie op de install ook vast liep zal er meer aan de hand zijn :)

Loop Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door; als je daarna nog problemen hebt kunnen we je dikke kans verder helpen :)
Ik heb de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter doorgenomen, heb zoveel mogelijk getest maar de situatie is helaas ongewijzigd.

• GENETX
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 16:20
Emrulez schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 14:16:
[...]

Ik heb de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter doorgenomen, heb zoveel mogelijk getest maar de situatie is helaas ongewijzigd.
Wat heb je dan getest en wat was daarvan het resultaat 8)7 Zo heeft toch niemand er wat aan.

Bij het oplossen van computerproblemen doen je dat middels eliminatie. Dan moetne we echter wel weten wat je hebt gedaan middels de troubleshooter. Dan weten WIJ in ieder geval waar het NIET aan ligt. Ik heb namelijk geen glazen bol om te kunnen kijken wat je getest hebt.

[Voor 26% gewijzigd door GENETX op 09-10-2010 17:08]

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee