Ik was net bezig om het een en ander uit te pakken met WinRAR tot alles zo'n beetje begon vast te lopen.
Ik besloot daarom om de computer opnieuw te starten en zag na de post het scherm met de RAID informatie.

Ik zag daar dus "Error occured"
Nu heb ik Hiren Boot disk gedraaid en zowat iedere HDD utility gebruikt om te kijken of er wat mis is, maar de tests melden dat alles in orde is.
Ik kan trouwens de gegevens ook gewoon nog steeds benaderen op de raid0 array.
Ben nu bezig om het belangrijkste te backuppen voor het geval dat ik geen toegang meer krijg tot mijn gegevens.
Heeft iemand een idee wat er precies mis is ? En hoe ik het misschien op kan lossen ?
Systeem specs:
I7 975 @ stock
Asus P6T Deluxe V2
12 GB RAM @ 1300 Mhz
Intel SSD 80 GB --> windows 7 schijf
WD Velociraptor --> games schijf
Samsung Spinpoint F1 --> Raid0 Data schijf
Samsung Spinpoint F3 --> Raid0 Data schijf
(Gebruik de raid optie van het moederbord, dus geen aparte raid controller)
Edit:
Heb zowel de stroom als SATA kabels gechecked, heb ze eraf en terug erop gedaan en weet zeker dat ze goed zitten.
Ik besloot daarom om de computer opnieuw te starten en zag na de post het scherm met de RAID informatie.

Ik zag daar dus "Error occured"
Nu heb ik Hiren Boot disk gedraaid en zowat iedere HDD utility gebruikt om te kijken of er wat mis is, maar de tests melden dat alles in orde is.
Ik kan trouwens de gegevens ook gewoon nog steeds benaderen op de raid0 array.
Ben nu bezig om het belangrijkste te backuppen voor het geval dat ik geen toegang meer krijg tot mijn gegevens.
Heeft iemand een idee wat er precies mis is ? En hoe ik het misschien op kan lossen ?
Systeem specs:
I7 975 @ stock
Asus P6T Deluxe V2
12 GB RAM @ 1300 Mhz
Intel SSD 80 GB --> windows 7 schijf
WD Velociraptor --> games schijf
Samsung Spinpoint F1 --> Raid0 Data schijf
Samsung Spinpoint F3 --> Raid0 Data schijf
(Gebruik de raid optie van het moederbord, dus geen aparte raid controller)
Edit:
Heb zowel de stroom als SATA kabels gechecked, heb ze eraf en terug erop gedaan en weet zeker dat ze goed zitten.
[ Voor 22% gewijzigd door GSlayer op 25-09-2010 17:20 ]
PSN ID: Sc0rpi0n-4707