Voor mijn bedrijf verkopen wij ook ADSL verbindingen, nu moet ik voor het eerst een verbinding leveren met een 2e PVC, tot zover nog geen problemen. Ik heb hiervoor een Cisco 877 besteld, en wel de CISCO 877-K9
met
Navraag bij mijn leverancier leert mij dat ik de advanced IP moet hebben. Hiervoor moet ik wel de 28f hebben.
Wat dit precies inhoudt weet ik niet.
Maar in ieder geval het goede type wordt standaard met 28 mb flash uitgeleverd. Ik vermoedt dat die 28f hier mee te maken heeft.
Ik heb daarop de specificaties van de cisco opgezocht en hierin staat het volgende:
Standaard memory :24 MB (28 MB for Advanced IP Services Feature Set)
Document is hier te vinden.
Hier staat dat het standaard is bij dit type, maar heb ik het nodig?
Mijn leverancier biedt de advanced ip ios aan voor € 72,- excl. Alleen kun je mits je een inlog hebt hem bij cisco gewoon downloaden. Zie hier
Mijn dire vragen zijn dus:
met
- Standaard memory :128mb
- Maximum memory: 256mb
- Flash memory: 24 mb
Navraag bij mijn leverancier leert mij dat ik de advanced IP moet hebben. Hiervoor moet ik wel de 28f hebben.
Wat dit precies inhoudt weet ik niet.
Maar in ieder geval het goede type wordt standaard met 28 mb flash uitgeleverd. Ik vermoedt dat die 28f hier mee te maken heeft.
Ik heb daarop de specificaties van de cisco opgezocht en hierin staat het volgende:
Standaard memory :24 MB (28 MB for Advanced IP Services Feature Set)
Document is hier te vinden.
Hier staat dat het standaard is bij dit type, maar heb ik het nodig?
Mijn leverancier biedt de advanced ip ios aan voor € 72,- excl. Alleen kun je mits je een inlog hebt hem bij cisco gewoon downloaden. Zie hier
Mijn dire vragen zijn dus:
- Wat houdt 28f in?
- Kan ik deze software laden in de cisco die ik heb?
- Is het reëel dat zij hier geld voor vragen?