If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Wilde het net zelf gaan schrijven, maar was alweer te laat
Succes PowerUp!
Succes!
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
feitelijk achten we hem volstrekt ongeschikt maar vanwege zijn nickname moet hij het maar doen
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Welkom Powerup
Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together
YUPdeblaauwn schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 19:02:
Is hij als 'welkomstcadeau' roze gemaakt?
Verwijderd
Heb je nog nooit roze forumnamen gezien?deblaauwn schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 19:02:
Is hij als 'welkomstcadeau' roze gemaakt?
Ik zal eens wat extra spammen en offtopic lullen, het moet natuurlijk niet zo zijn dat ons aller Powerup niks te doen heeft
*verwacht nu een boosaardig en cynisch antwoord van een mod*
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Ligt het aan mij of het gehalte aan niet-Canon gebruikers in de modjes groep nu wel erg laag?
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Scirocco schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 19:55:
Succes ermee
Ik zal eens wat extra spammen en offtopic lullen, het moet natuurlijk niet zo zijn dat ons aller Powerup niks te doen heeft
*verwacht nu een boosaardig en cynisch antwoord van een mod*
Zo goed?
Die kans lijkt mij voorlopig heeeel kleinG-Tus schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 21:37:
Een mod die met Sony schiet? Dat zal wel niet goed aflopen.....
Veel succes PowerUp! en om je reputatie als mod omhoog te helpen zou ik overstappen naar Canon
Is net weer wat groter geworden toch?Wijnands schreef op zondag 26 september 2010 @ 11:58:
Welkom!
Ligt het aan mij of het gehalte aan niet-Canon gebruikers in de modjes groep nu wel erg laag?
Verwijderd
We proberen het aantal exotische merken wat te vergroten. Nikon was al aanwezig en nu dus ook Sony!Wijnands schreef op zondag 26 september 2010 @ 11:58:
Welkom!
Niet goed gekeken, door z'n posts dacht ik weer een Canonian te zien maar nee, een echte exoot dus.Verwijderd schreef op zondag 26 september 2010 @ 13:27:
[...]
We proberen het aantal exotische merken wat te vergroten. Nikon was al aanwezig en nu dus ook Sony!
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Zou dat zo rampzalig wezen dan?Wijnands schreef op maandag 27 september 2010 @ 11:57:
[...]
Niet goed gekeken, door z'n posts dacht ik weer een Canonian te zien maar nee, een echte exoot dus.
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Verwijderd
Verwijderd
10 moderators met alleen Canon heb je zo weinig aan als er een keer een specifieke discussie over Nikon of Sony of Pentax gaande is, waarbij er dus moelijk gecontroleerd kan worden of iemand onzin uit kraamt of niet.
Verwijderd
Hey zonnekappen stapelen terwijl je PC opstart telt ook als bezig zijn met je fotografie hobby.PowerUp schreef op maandag 27 september 2010 @ 22:50:
Hmm ik moet maar iets vaker de camera gaan vasthouden