Toon posts:

creative fatal1ty microfoon probleem

Pagina: 1
Acties:

• Closetmonkey
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 20-06-2011
Hallo,

]Ik heb recent een creative fatal1ty headset aangeschaft omdat mijn oude logitech headset het begeven had.
Bij de Logitech headset werkte de microfoon wel, maar bij de creative fatal1ty headset werkt de microfoon niet. mijn geluidskaart is: Foxconn International SB600 High Definition Audio Controller.

Ik heb de switch van de microfoon op ON staan, gecontroleerd of de sound settings goed stonden.
  • Afspelen van geluid: Realtek HD audio output
  • opnemen van geluid: Realtek HD audio input
  • Gecontroleerd of er niets op mute stond, dat staat het niet.
  • Start>Run>sndrec32 test gedaan, geen resultaat.
Het Realtek programma herkent de microfoon wel, ook bij devices staat de microfoon als werkend
heeft iemand nog een idee?

• DukeBox
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 23:09

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Wat zegt de logitech creative helpdesk ?

[Voor 27% gewijzigd door DukeBox op 25-09-2010 17:04]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Closetmonkey
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 20-06-2011
denk dat je creative bedoelt,
maar daar staat niks over dit probleem vermeld

• centr1no
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 05-06 16:32
Hallo.
Als je alles hebt aangesloten hoe het moet en de software geinstalleerd volgens het boekje en het werkt niet dan is het misschien een idee om de creative helpdesk te BELLEN.
Je weet wel, echt praten met mensen.
Als die geen oplossing hebben zou het ding gewoon kapot kunnen zijn en ga je niet voor Jan met de korte achternaam terug naar de winkel.
Maar iets zegt me dat je het ding online hebt besteld.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee