BP6: Internet & Lan geheugendump

Pagina: 1
Acties:

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Vrienden,

Enige tijd terug waren er hier nogal wat mensen die problemen hadden met hun bp6 waar *en* een modem (hetzij analoog hetzij isdn) *en* een netwerkkaart gebruikt werd. Regalmatig last van blauwe schermen, geheugendumps, etc.

Wat ik heb gedaan: ik heb mijn netwerkkaart (3Com 3C959-TX) eruit gehaald en tot nu toe (paar dagen) geen last meer van de blauwe schermen. Omdat dat netwerkkaartje bij mij er maar zo'n beetje voor de sier zat :) is dit voor mij niet zo'n probleem maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dit wel willen gebruiken. Misschien helpt dit om het mysterie op te lossen? Het kan nog een geval van busmastering zijn ofzo??

- Jarno (zonder netwerk, zonder blauwe schermen!)

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Heb BP6, ISDN, en LAN, en alles werkt. Met de laatste install van NT4 nog geen blauw scherm gezien. (behalve tijdens opstarten ;))

• Servor
  • Niet online
Ik weet, ik weet.
Ken veel mensen die hier absoluut geen last van hebben, maar ook netzoveel die er wel last van hebben.

't Blijft een mooi bordje he, die BP6? :)

- Jarno

• Servor
  • Niet online
Me and my big, big mouth...

Hij knalde er net ongenadeloos uit met een IRQL_LESS_blah geheugendump. Dorie. Dat was het dus ook niet!

- Jarno (baalt)

• Servor
  • Niet online
Ik ben het zat en ga lekker een dure mooie USB ISDN adapter kopen! (Zie mijn topic in Hardware Algemeen) Bekijk het maar met die pruts kaartjes.

- Jarno :)