Athlon TB 800, 256MB RAM, 30GB HD, Matrox G400 (soon to be upgraded), SB Live, Pioneer DVD 10x40x, 48x CD
Verwijderd
Welk programma gebruik je voor het afspelen?
Zelf gebruik ik PowerDVD, geen enkel probleem. Terwijl met Win DVD het beeld hapert als een gek!
Kijk ook even naar de instellingen van de resolutie. Desnoods even de resolutie van je monitor terug zetten naar 800*600 want je tv draait toch niet hoger (tenzij je een plasma scherm ofzo hebt!)
Zelf heb ik een standalone van Pioneer, de DV-525, supermachine. Kan hem iedereen aanraden! (tip: koop wel gelijk ff een versterker met DTS voor super geluid!!!)
Zelf gebruik ik PowerDVD, geen enkel probleem. Terwijl met Win DVD het beeld hapert als een gek!
Kijk ook even naar de instellingen van de resolutie. Desnoods even de resolutie van je monitor terug zetten naar 800*600 want je tv draait toch niet hoger (tenzij je een plasma scherm ofzo hebt!)
Zelf heb ik een standalone van Pioneer, de DV-525, supermachine. Kan hem iedereen aanraden! (tip: koop wel gelijk ff een versterker met DTS voor super geluid!!!)
Thanx voor de tips.
Ik heb zelf een 800mhz Athlon TB, 256mb RAM,
DMA is aan, en ik gebruik de Matrox DVD-player, welke eigenlijk gewoon de PowerDVD is. Vooral Regio 1 geeft vage schokjes.
Het allervaagste is dat het niet echt een happering is, maar als het beeld van links naar rechts gaat zie je achtergrond een beetje "trekken"
Ik heb zelf een 800mhz Athlon TB, 256mb RAM,
DMA is aan, en ik gebruik de Matrox DVD-player, welke eigenlijk gewoon de PowerDVD is. Vooral Regio 1 geeft vage schokjes.
Het allervaagste is dat het niet echt een happering is, maar als het beeld van links naar rechts gaat zie je achtergrond een beetje "trekken"
Athlon TB 800, 256MB RAM, 30GB HD, Matrox G400 (soon to be upgraded), SB Live, Pioneer DVD 10x40x, 48x CD
Same problem hiero met mijn Duron700@1050, A7V, ATI Rage Xpert 2000 32MB AGP, 128MB SDRAM, Win2k
Werkt met PowerDVD 3.0 en WinDVD 2000 2.3..
Ook net niet schokvrij.
En onder W98SE crashed de hele zooi...
Ga als ik tijd heb nog eens met W98SE klooien
Werkt met PowerDVD 3.0 en WinDVD 2000 2.3..
Ook net niet schokvrij.
En onder W98SE crashed de hele zooi...
Ga als ik tijd heb nog eens met W98SE klooien
Verwijderd
Dat stond er eerst niet he die specificaties van je systeem....... anders had ik niet gevraagd welke proc je had.......flauw hoor
Verwijderd
tearing heet dat wat je ziet, en heeft nix met de traagheid van je systeem te maken maar meer met hoe je tv het interpeteerd.
PAL DVD doet 25 of 27 en een beetje fps, bij hele snelle acties en een (meestal) breedbeeldtv, zie je tearing, net alsof ie streepjes trekt vanaf het begin naar het eind van de snelle beweging die je ziet,
WinDVD heeft de betere kwaliteit met dit fenomeen, probeer het is en download gelijk
windvdvexpert.exe erbij
PAL DVD doet 25 of 27 en een beetje fps, bij hele snelle acties en een (meestal) breedbeeldtv, zie je tearing, net alsof ie streepjes trekt vanaf het begin naar het eind van de snelle beweging die je ziet,
WinDVD heeft de betere kwaliteit met dit fenomeen, probeer het is en download gelijk
windvdvexpert.exe erbij
Bij mij loopt de Matrox DVD Player (is zeker niet hetzelfde als PowerDVD, het is namelijk een Ravisent player) prima. Vereiste is wel dat je DVD Genie (http://www.inmatrix.com) installeert en je Matrox DVD Player hiermee goed configureert. Dan zou alles goed moeten lopen...
https://www.strava.com/athletes/10490675
Nogmaals bedankt voor alle tips. Ik heb even nog zitten snuffelen in de opties van Matrox en heb met Force weaving geklooit en "enable 3:2 pulldown" sindsdien zijn de prestaties een stuk beter. Ook heb ik WinDVD gedownload, ik kon alleen nog niet windvdexpert.exe vinden.......
NOGMAALS BEDANKT!
NOGMAALS BEDANKT!
Pagina: 1