Asus A7V133 voltage setting doet ut nie???

Pagina: 1
Acties:

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Ik heb ondertussen mijn voltage op 1.5V staan, maar bios en MBM blijven stug 1.79 aangeven. 1.65, 1.6, 1.55, 1.5, maakt niet uit, gewoon 1.79V in bios en MBM.
Biosversie is 1004 (final).
Iemand enig idee hoe dit nou weer kan?

Verwijderd

Geen id hoe het kan maar het was bij mij ook zo erger nog , dankzij dat 1004 bios kon het mobo rev 1.04 mijn mem niet meer vinden :?

en maar piepen wat dat ding deed , bleek dus dat ik een nieuwe module er in moest stoppen voordat ie weer kon booten , maar ocen via bios met vcore setting werkt in elk geval NIET met rev 1.05 die ik nu dus heb omdat ik 1.04 terugbracht , dacht dat ie naar de knoppen was. nou ja my bad :( Dus ik snap echt niet waar iedereen zo vrolijk over is met dat 1004 bios want het zuigt ! , ik ben maar gauw teruggegaan naar 1003 , daar werkt tenminste alles goed en stabiel , al is het dan in jumpermode !

Verwijderd

niemand anders die hier iets nuttigs aan wil toevoegen ? zoals waarom bij hen het bios wel werkt met de voltage instellingen in softbios ?

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Je moet het volt. met de Dipswitches veranderen. Want zo te horen werkt het niet in de bios.

Geen inspiratie

• worsie
Die had ik ook al bedacht ja ;)

Maar ik vraag me af of ik de enige ben ;? Heb hier nog niets over gehoord van anderen nl. en daarnaast is het niet echt handig :( Dacht ook dat het met vorige biossen wel ging (heb plankje net geinstalleerd, en gelijk maar ff geflashed naar laatste level, dus geen vergelijk met oude biossen).

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Ik heb het zelf altijd met de hand gedaan. Mij boeit dat niet zoveel, is een kwestie van juiste instelling zoeken.... middagje werk. En als ie eenmaal goed draait, hoef je er niet meer aan te komen he..

Geen inspiratie

• worsie
Is waar, is waar :)
Maar ik klooi regelmatig wat aan met mijn systeem. Ander koelertje, andere fan, nieuwe settings, ander geheugen proberen, noem maar op, en dan is het wel prettiger als het ook in het bios kan.
Pagina: 1