• bernadus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-01 13:08
hoi ik ben nieuw dus dit is mijn eerste vraag.ik heb upc digitaal op mijn tv aangesloten.als ik het spul weer aan moet zetten moet ik eerst de upc aanzetten dan de tv,en dan moet ik met de tv afstand bediening hem op hdmi1 zetten.dus veel handelingen.weet iemand of er een mogelijkheid is als je alles aanzet dat die dan gelijk op hdmi staat.

bvd bernard

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Waarom vraag je dit niet gewoon in een van de Samsung topics? Veelal wordt dezelfde software gebruikt, dus grote kans dat iemand het daar weet.

[ Voor 40% gewijzigd door bram1984 op 25-09-2010 10:55 ]

Verwijderd

bernadus schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 09:45:
hoi ik ben nieuw dus dit is mijn eerste vraag.ik heb upc digitaal op mijn tv aangesloten.als ik het spul weer aan moet zetten moet ik eerst de upc aanzetten dan de tv,en dan moet ik met de tv afstand bediening hem op hdmi1 zetten.dus veel handelingen.weet iemand of er een mogelijkheid is als je alles aanzet dat die dan gelijk op hdmi staat.

bvd bernard
Nee kan niet. Zie idd de Samsungtopics waar dit al vele malen voorbij is gekomen.

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02 15:04
Koop een logitech harmony remote, daarmee kun je instellen welke apparaat eerst aan gaat, hoelang het moet duren voor hij het 2e apparaat inschakelt, welke inputs hij moet gebruiken etc.

Het kan dus wel..

Systeem Specs

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-02 17:27

jasjenl

Liab A Tymo

Ik heb dan weliswaar niet deze Samsung maar een model van vorig jaar (7020) maar die onthoudt gewoon op welke input hij stond toen ie uitgezet werd, als ik 'm aanzet staat ie dus standaard altijd weer op hdmi1 (waar ik m'n upc box ook aan heb hangen). Is dat bij de nieuwe modellen dan niet meer zo? Dat lijkt me heel krom..