• aramdin
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 17-04 21:01
Beste Tweakers,

Ik heb een Logitech Harmony 650 gekocht om samen te werken met een Tatung V32ECCB (32" LCD tv) en de bekende Cisco 8455DVB PVR die je bij Ziggo kreeg. Ik heb het bijna 100% werkend gekregen, ware het niet dat bij de activiteit "Watch TV" ik het geluid niet kan laten aanpassen door de PVR. Hij blijft het geluid van de TV aanpassen, zelfde geldt voor de Mute functie. De Tv is aangesloten op een externe speakerset, dus de geluid/mute functie van de tv heeft geen nut.

Bij het instellen van de activiteit valt het me op dat bij de vraag van het geluid regelen de Cisco er niet tussen staat, maar ik wel kan kiezen voor mn AcRyan...Als ik gewoon doorga en het geluid door de TV laat regelen en daarna bij het activiteitenoverzicht op Customize Buttons klik, kan ik de volume + mute functie veranderen naar PVR, maar dat heeft geen effect...

Uiteraard update ik de remote altijd na een wijziging.

Andere apparatuur:
-AcRyan PlayonHD

Info:
Logitech Harmony Remote Software 7.7.0
Win 7 64 bits.

Wie o wie kan mij uit de brand helpen?

[Voor 12% gewijzigd door aramdin op 25-09-2010 00:08]

ND-Photo.nl (Portfolio) / Ducked.nl (Blog)

• centr1no
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 05-06 16:32
Heeft de PVR wel volume control?
Als die funktie op de originele afstandsbediening van de PVR aanwezig is kun je die toch gewoon inleren in de Harmony?
En wat voor externe speakerset heb je dan op de t.v. aangesloten en hoe?

• aramdin
PVR heeft idd volume control, inleren maakt geen verschil, ook al gaat dat prima. Probleem is dus dat ik mijn PVR niet kan kiezen bij het opzetten van de activiteit als het gaat om volumeregeling (zie 1ste plaatje).

Ik heb gewoon een basic setje direct aangesloten op de PVR middels tulp pluggen. Geen optische kabel of HDMI.

• aramdin
Ziet ernaar uit dat ik het heb opgelost, las op Ziggo gebruikersforum dat mensen de "andere" versie selecteerden, namelijk de Scientific Atlanta 8455. Daarna kon ik echter alsnog niet de PVR als audiobron kiezen.

Bij Customize Buttons bij de Watch TV activity (Zie plaatje 2) heb ik de knoppen van VolumeUp + Down en de Mute knop veranderd van TV naar PVR > Update remote > Done!

Werkt nu dus wel! Alsnog bedankt voor je hulp :)

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee