Geen voicechat tijdens MW2

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipercool
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-02-2023
Beste mensen,

Ik speel al een tijdje MW2 maar ik hoor sinds een paar dagen geen voice chat meer. Zij horen mij wel (heb dit gevraagd), maar ik hun niet dus. Als ik Spec-Ops ga spelen hoor ik ze ineens wel. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft.

Groeten,
Wiebe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Het is de bedoeling dat je ook een beetje inzet toont.
Dus wat heb je allemaal al geprobeerd? Wanneer is het opgedoken? Heb je toen dingen verandert? Welk platform spreken we over? Ook niet onbelangrijk natuurlijk..

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipercool
psychoclown schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 21:07:
Het is de bedoeling dat je ook een beetje inzet toont.
Dus wat heb je allemaal al geprobeerd? Wanneer is het opgedoken? Heb je toen dingen verandert? Welk platform spreken we over? Ook niet onbelangrijk natuurlijk..
We hebben het over de PS3. Het is sinds gisteren opgedoken toen ik met vrienden private match ging spelen. Toevallig viel het internet toen ook uit omdat hij de router niet meer kon vinden dus die had ik vandaag gereset want ik had er gisteren geen tijd meer voor. Heb gekeken naar instellingen van audio-uitvoer maar hier is niks vreemds aan te merken. En zoals ik al zei krijg ik bij Spec-ops online wel geluid van mijn medespeler. Het is trouwens wel team-based als ik private match speel en ik zie ook dat de mensen in hetzelfde team praten maar dat hoor ik dus niet maar andere wel.

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Doet de voicechat het wel bij andere games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipercool
Rockvee2 schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 13:40:
Doet de voicechat het wel bij andere games?
Ja ik heb het bij Battlefield Bad Company 2 uitgeprobeerd en hier werkte het wel.