VGA naar DVI-I geen signaal

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:55
Hoi,

Ik heb hier een probleempje met een nieuwe opstelling. Ik heb hier een PC staan met windows XP en een 6600GT die ik ook op de TV in de woonkamer wil aansluiten. Het primaire beeldscherm wordt dan de Samsung Syncmaster en het secundaire beelscherm de LG tv.

De 6600GT heeft 1 DVI-I uitgang en 1 VGA uitgang. Nu heb ik de Syncmaster aangesloten door middel van een VGA naar DVI blokje, en de LG tv door middel van een DVI-I naar HDMI kabeltje.

Het probleem is nu alleen dat ik alleen een signaal krijg op de TV en niet op het beeldscherm. De monitor wordt wel herkend maar krijgt geen signaal. Er flikkert alleen continu een symbooltje dat verandert tussen digital en analog.

Nu kan ik niks vinden in de instellingen van de syncmaster of in de instellingen van de driver. Ik heb al lopen zoeken op GoT/google maar geen specifieke oplossingen gevonden voor dit probleem. Het is toch wel mogelijk neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-07 23:57
Is het blokje niet kapot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:55
Dat heb ik ergens anders ook gelezen....hij is nieuw uit de verpakking gekomen maar zou in principe wel kunnen, maar zoals ik al zei de syncmaster wordt wel herkend in de drivers! Dus ik ga er allereerst maar vanuit dat het probleem ergens anders ligt.

Edit: Vermoed toch dat het aan het blokje ligt. Scherm aansluiten op mijn laptop (dat ik er niet eerder aan gedacht heb) resulteert in dezelfde problemen....dan maar terug naar de winkel :).

[ Voor 19% gewijzigd door Dersan op 24-09-2010 19:21 ]

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:47
Dersan schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 17:48:
[...]

Dat heb ik ergens anders ook gelezen....hij is nieuw uit de verpakking gekomen maar zou in principe wel kunnen, maar zoals ik al zei de syncmaster wordt wel herkend in de drivers! Dus ik ga er allereerst maar vanuit dat het probleem ergens anders ligt.

Edit: Vermoed toch dat het aan het blokje ligt. Scherm aansluiten op mijn laptop (dat ik er niet eerder aan gedacht heb) resulteert in dezelfde problemen....dan maar terug naar de winkel :).
Dat er een verkeerde connector in een zakje zit kan heel goed gebeuren, dus wie weet heb je gewoon een DVI-D connector oid. Op het werk gebeurd het zo vaak, dan bestellen je micro-usb kabels, krijg je mini-a usb maar het stickertje op het zakje zegt wel micro... dergelijke dingen kijk ik niet eens meer van op.