Toon posts:

envelopje knipperend onder in scherm

Pagina: 1
Acties:

• AnneMarye
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 26-09-2010
Hallo allemaal,

ik heb sinds gisteren een E72, prima ding maar je voelt het al...
echter......
onderin het startscherm blijft een envelopje knipperen.
alle mail en sms zijn gelezen en verzonden, er staat niks meer open.
zelfs mijn ingestelde hotmail verwijderd maar het blijft knipperen.
hoe kom ik hier van af!
ook staat links boven in constant 3G. is dit goed?
of brengt dit extra kosten mee?

bedankt alvast voor jullie hulp!!!

• Johny58
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 27-09 07:36
Ik heb al jaren geen Nokia meer gehad en nog nooit een E72 gezien, maar dit is wel heel makkelijk te googlen:

hit 1 op google:
1. You may just have an unread SMS from your last phone that is still saved on your SIM card. To check, goto Messaging>Options>SIM messages.

2. Messaging memory is full. Try deleting messages, also checking in, Sent and drafts.

Meeste reacties die ik zie heeft het met berichten op de SIM kaart te maken...

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee