Toon posts:

Keynote exporteren naar Video

Pagina: 1
Acties:
Beste tweakers!

Ik heb net een keynote en mooie presentatie met filmpjes en al ingebakken! Nu heb ik de presentatie gerecord en wil ik hem exporten naar quicktime. Alleen dan gaat het mis.. hij neemt de 3d transities van de slides niet over en sommige andere slides ook niet. Dat terwijl, als ik de opgenomen slideshow afspeel in keynote hij wel alles mooi laat zien. Iemand die mij hiermee kan helpen?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Niemand die hier ervaring mee heeft?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• juanp
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 26-09 21:31
Ook niet als je exporteerd zodat het een video wordt die aan een stuk doorspeelt? Zonder dat je hoeft te klikken? (ben even de naam kwijt)

• Digistorm
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 06-06 10:32

Digistorm

tenax moderator pomorum

Ik gebruik Keynote af en toe om mooie titelpagina's te maken voor homevideo's, en dat werkt eigenlijk altijd prima. Ik heb zojuist een "gewone" presentatie geprobeerd, met handmatig doorklikken, en alle pagina effecten doen het gewoon, en dat zijn 3D overgangen. Ik heb er echter geen filmpjes in, dus ik weet niet in hoeverre dat een probleem vormt voor Keynote.

Unum systema ad eos omnes regendos... | Macbook Pro 15" hi-res - Core i7 2635QM (2 GHz) / 8 GB / 160 GB SSD / Radeon 6490M | iPhone 3GS 16GB

• Falcon
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 17:09

Falcon

Q.A. Engineer (.net/azure)

"You never come second by putting other people first"

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee