Toon posts:

Probleempjes met Hercules Game Theatre XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag de Hercules Game Theatre XP eindelijk ontvangen na lang wachten,
Hij doet het prima, geluid is perfect etc....

Het grote probleem is alleen dat ik met Divx'jes er met geen mogelijkheid geluid uit krijg, niet met Mediaspeler, ook niet met MicroDVD. Mp3's afspelen met Mediaspeler geeft geen problemen

Iemand bekend met dit probleem?

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 12:14
Ik heb helaas geen antwoord op je vraag. Maar ik ben wel benieuwd naar die Hercules set. (ik wil hem zelf ook kopen) Heb je hem draaien onder Win2k? Wat voor speakers heb je erop?

Verwijderd

Topicstarter
Plz... :(

Verwijderd

Topicstarter
Please, ik word hier werkelijk gek van :(

Verwijderd

Topicstarter
Op Tuesday 13 March 2001 15:48 schreef Aeon het volgende:
Ik heb helaas geen antwoord op je vraag. Maar ik ben wel benieuwd naar die Hercules set. (ik wil hem zelf ook kopen) Heb je hem draaien onder Win2k? Wat voor speakers heb je erop?
Ik heb op dit moment alleen nog de 2 stereo outputs doorverbonden naar mn DTT2500, aangezien deze geen 5.1 input heeft.
Ben van plan om ze aan te sluiten op m'n 5.1 voorbereide versterker van Sony, met een leuk
JBL setje oid.
Ben geen audiofreak, dus hoeft niet al te duur te zijn

• vandijk
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-08 13:00
Het schijnt dat divx geen geluid geeft als mp3 acceleratie aanstaat... ik weet alleen niet waar je dat instelt. Ik heb die kaart (nog) niet. Maar ik heb het ergens gelezen.

Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2

Verwijderd

Topic is een beetje oud, maar er zijn er niet veel van te vinden via search. Voor mensen die dit probleemje ook hebben, is de oplossing dus MP3 accerleratie UITZETTEN !!!

Tanx voor de tip 'VanDijk'.
Op vrijdag 26 oktober 2001 14:34 schreef vandijk het volgende:
Het schijnt dat divx geen geluid geeft als mp3 acceleratie aanstaat... ik weet alleen niet waar je dat instelt. Ik heb die kaart (nog) niet. Maar ik heb het ergens gelezen.

• b-gone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-07 15:24
Dat met die mp3 versnelling is een driver prob. en zal volgens Hercules "binnenkort" opgelost worden..... Ik heb die XP nu ook maar ik heb er zwaar mijn twijfels over(was opvolger voor mijn Live 5.1 player). Welk bedrijf geeft nu drivers uit op een inst cd die niet eens de juiste kaart weergeven onder Windows??? :? Ik wil supergraag deze kaart houden (zeker met het oog op de toekomstige 8.1 drivers...) maar met al die ellende en naar ik lees #$%^%$^support moet ik ut nog eens zien :(
Pagina: 1