Toon posts:

Win 7 muissnelheid verhogen (hoger dan standaard Win 7)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Supershiva
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 18-09 02:10
Ik heb een probleem wbt muissnelheid in Win 7 64bit.

Ik had altijd een logitech wireless desktop 1500 setje, daarvan heeft de muis het helaas begeven (leuk al die online klik spelletjes voor kids... :( )

Dus nu gisteravond ff een ander dekstop setje eraan gekoppeld, ik had alleen een MS wireless dekstop 2000 setje voorhanden dus dat werd hem dan maar.

Alleen is de muissnelheid echt STUKKEN trager dan met die Logitech, ik heb zelfs al de muissnelheid op max gezet in het config scherm van Win 7, alleen is dit nog steeds stukken trager dan met die Logitech (waarbij ik nooit aan dat hele schuifje heb gezeten)

Iemand een idee om de muissnelheid nog verder te verhogen ?

Ik heb al de laatste intelli meuk van MS geinstalleerd alleen kom ik daar ook niet verder mee qua instellingen.

[Voor 0% gewijzigd door alt-92 op 24-09-2010 16:26]

• Haaglander
  • Registratie: december 2005
  • Niet online
Zit er geen knoppen op die muis om die snelheid groter of kleiner te maken? Op mijn Logitech-muis wel.

[Voor 81% gewijzigd door Haaglander op 24-09-2010 11:54]

• Supershiva
Op die Microsoft muis helaas niet.
Ik zal het dus (indien uberhaubt mogelijk) software matig moeten oplossen.

• Cornelison
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 23:59
Geen idee of Microsoft ook een soort van "setpoint" drivers heeft, zoals logitech. Ik zou in ieder geval deze even deinstalleren, het is mogelijk dat deze driver conflicteren met je muis.

En even op de site, van microsoft zoeken naar de juiste drivers. Meestal kun je hiermee ook nog de gevoeligheid aanpassen. Misschien dat het helpt.

• Jaap-Jan
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 00:48

Jaap-Jan

Geen IPv6- ready check meer :(

Supershiva schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 11:37:
Ik heb een probleem wbt muissnelheid in Win 7 64bit.

Ik had altijd een logitech wireless desktop 1500 setje, daarvan heeft de muis het helaas begeven (leuk al die online klik spelletjes voor kids... :( )
Mijn zus heeft ook zo'n 1500 desktopset waarvan het basisstation de schuldige bleek te zijn. Het toetsenbord werkte nog wel en de muis niet, maar de muis werkte wel op een andere desktopset. Er zit 3 jaar garantie op, dus misschien kun je hem naar de winkel brengen. Ik kreeg een nieuwe set terug. :)

Heeft Microsoft de drivers verwijderd van hun site? Alle linkjes die ik probeer om de software te kunnen downloaden lopen dood. :(

[Voor 9% gewijzigd door Jaap-Jan op 24-09-2010 12:29]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Supershiva
Jaap-Jan schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 12:23:
[...]
Mijn zus heeft ook zo'n 1500 desktopset waarvan het basisstation de schuldige bleek te zijn. Het toetsenbord werkte nog wel en de muis niet, maar de muis werkte wel op een andere desktopset. Er zit 3 jaar garantie op, dus misschien kun je hem naar de winkel brengen. Ik kreeg een nieuwe set terug. :)

Heeft Microsoft de drivers verwijderd van hun site? Alle linkjes die ik probeer om de software te kunnen downloaden lopen dood. :(
3 jaar garantie... tnx for the tip, ga gelijk vanavond zoeken voor de bon.

Microsoft drivers zitten toch tegenwoordig in die Intelli meuk software ingebakken of zijn dat 2 losse dingen ?
Ik heb namelijk wel de meest recente Intelli software geinstalleerd.

• KimG
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 10-03-2012

KimG

Carpe Diem

Supershiva schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 13:56:
[...]

3 jaar garantie... tnx for the tip, ga gelijk vanavond zoeken voor de bon.

Microsoft drivers zitten toch tegenwoordig in die Intelli meuk software ingebakken of zijn dat 2 losse dingen ?
Ik heb namelijk wel de meest recente Intelli software geinstalleerd.
De drivers zitten normaal mee in de Intelli software, http://www.microsoft.com/...download.aspx?category=MK gebruik ik altijd als download link :)

Ik kwam, ik zag & ik wou terugkomen! ...

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee