Toon posts:

Office pst naar office for mac 2008

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• illnl
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 11-12-2010
Hallo mensen,

Ik zit hier met een dilemma.

Weet iemand een freeware applicatie om pst om te zetten naar mbox?
Aub geen tussenstappen waar enkele uren voor nodig is.

Als iemand hier een simpele applicatie voor kent , graag!
Ik breek hier al enkele dagen mijn hoofd over.

Alle hulp is welkom.

Illnl

• Nielson
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 25-09 16:07
illnl schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 10:13:
Als iemand hier een simpele applicatie voor kent , graag!
Nou, ik ken het verder niet maar met een simpele google opdracht kom je al gauw uit op de PST Import Tool van MS, had je die al geprobeerd? Kijk anders ook eens hier.

[Voor 9% gewijzigd door Nielson op 24-09-2010 10:25]

• illnl
Excuses voor het ontbreken van deze info, maar het betreft office 2007/2010 pst files.
De ingezonden oplossing helpt hier dus niet.

Het gaat om +2000 mails plus een agenda.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inkoppertjes: mbox doet geen agenda (en er zijn verschillende incompatibele mbox-smaken). Maar ik ken Office for Mac helemaal niet. Let wel even op dat een generiek PST2mbox-tool niet perse werkt.

Omweg: van OL naar IMAP-server kopieren, daarna terughalen. 2000+ mails is niet heel veel dus dat moet kunnen. Of misschien iets als outlookextract.com

http://www.entourage.mvps.org/import_export/pst.html lijkt wat opties te geven, maar vaak niet gratis. Als perse gratis, dan kan je dus een gratis imap-servertje opzetten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• sam.vimes
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 01-09 18:23
De freeware pst-importers die ik ken kunnen geen van allen omgaan met de multi-byte character sets (utf16, ucs2) die in de moderne pst-files worden gebruikt.
De oplossing die ik gevolgd heb voor een vergelijkbaar probleem (MS Outlook -> Thunderbird Linux) is met een tussenstap op een imap-server.
  • maak in outlook een account voor toegang tot de imap-server
  • koppel de pst-file aan via Openen->Outlook gegevensbestand
  • versleep alle mappen naar de imap-server
  • maak met TB een account aan voor de imap-server
  • kopieer alles van de imap-server naar de lokale mailbox van TB (deze is per map in mbox-formaat)
Als je zelf geen imapserver hebt kun je een Gmail-account gebruiken.

Export/import van agenda zou ik zo niet weten, maar misschien kan dat via Google Calendar.

offtopic:
Je spreekt van een "dilemma", maar een dilemma is een keuze tussen twee of meer mogelijkheden. Volgens mij heb jij nog helemaal geen mogelijkheden.

• illnl
Zou pstconverterpro hier uitkomst bieden?
doelend op: zet het ook alle agenda punten over?

• chaozz
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 12-09 12:14

chaozz

Retrofiel

Je roept een titel van een pakket, dus blijkbaar heb je die zelf ergens opgeduikeld. Ik zou zeggen, lees de documentatie van dat pakket, of de beschrijving van de functies op de site van de maker.

chaozz.nl | RetroGameCouch

• illnl
I succeeded!
O2M van littlemachines helpt mensen.
Enkel niet te gebruiken met Windows 7 x64 zoals ik getest heb.
Gelukkig bestaan er Virtuals.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Woei :) Bedankt voor de update, handig voor anderen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee