Letten op touchscreens

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thekk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-09 13:01
Ik heb me laatst georienteerd op een laptop met tablet mogelijkheid, en wilde daarvoor de (onvolprezen) filters in de pricewatch gebruiken. Helaas levert het selecteren op capacitief én resistieve schermen maar 5 laptops op. Multitouch heeft er 7 (en da's toch raar).

Kunnen jullie proberen om in 't vervolg wat meer te letten op het invullen van de touch-mogelijkheden van 't scherm? Voorbeeld: pricewatch: Asus Eee PC T101MT heeft geen touchscreen info, maar heeft 'r bijvoorbeeld wel één (een resistieve). :)

Ik heb geen zin om een sig te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
Sommige specificaties vullen we in op verzoek van gebruikers. De overweging is dan of de specificaties in te vullen zijn, hoeveel tijd dit kost en wat de bijdrage van gebruikers zou zijn.

Bij een categorie als telefoons en mediaspelers hebben we bijvoorbeeld de chipset opgenomen waarbij we (vooral in een vroeg stadium) regelmatig afhankelijk zijn van de gebruiker om ons van deze informatie te voorzien. Omdat dit prettig fanatieke gebruikers zijn, gebeurt dit ook.

De specificatie Touchscreen(-type) is ook toegevoegd op verzoek van enkele gebruikers. Helaas is de specificatie soms moeilijk op de fabrikantsite te achterhalen (wat niet een excuus is voor alle gevallen!) en zijn we ook hier afhankelijk van de fanatieke gebruikers. Helaas gebeurt dit blijkbaar niet heel veel.

We zullen wat meer aandacht schenken aan deze specificatie om het filteren wat waardevoller te maken, maar hopen ook op een bijdrage van de gebruiker. Met 'Specs verbeteren' is er een laagdrempelige en vlotte manier om dit te doen. Voor alle duidelijkheid; dit is een algemene opmerking en niet aan jou persoonlijk gericht Thekk. Uiteraard waarderen we juist dat je deze kwestie aan de orde stelt.

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

• Thekk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-09 13:01
Ik begrijp heel goed dat het voor jullie tijd kost om dit erin te zetten.
Het gaat mij er trouwens niet om welk soort touchscreen het is. Ik zou liever een spec voor 'tabletfunctie' ja/nee zien, of 'scherm kantelbaar'. Daarmee ben ik voldoende geholpen, maar ik kan me voorstellen dat er anderen zijn die meer willen weten. Of een scherm kantelbaar is, moet m.i. makkelijker te vinden zijn dan welk type touchscreen 't is: even kijken naar de foto's. ;)

Uiteraard zal ik, als ik 't tegenkom, wel vaker een spec-submit doen. :)

Ik heb geen zin om een sig te maken.