Toon posts:

busniss hosting in NL mensen met ervaring?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey jongens,

ik ben op zoek naar een paid hosting provider, maar dan wel eentje in Nederland en het liefst in Noord Holland. Ik heb op www.hostsearch.com vele leuke hostings service gezien voor zeer lage prijzen, maar het is maar de vraag voor hoever je ze kan vertrouwen en het is beter als je er eentje in de buurt hebt, kan je tenminste nog met een knuppel langs gaan als er wat mis is :>)

Ik zoek een host met 300 mb hd schijf of meer, 30GB dataverkeer (of meer, het liefst onbeperkt..) verder gewoon de normale dingen als perl, php, ssi, ssl, fp extensions, en belangrijk subdomeinen.. Ik heb op www.internetten.nl gekeken, en ik was al bijna van de balkon gesprongen van blijschap, maar toen ik naar de site in kwestie ging stonden er hele andere gegevens :( . Dus daarom vraag ik aan jullie nu ook gehost worden door een provider die de dingen heeft wat ik opnoemde en niet meer kost dan fl 75 per maand en de setup kosten mogen ook niet horen dan fl 100 komen.

Please let me know..

btw er lopen hier op GoT toch ook mensen rond die hun eigen webservertje runnen? Als jullie interresse hebben, ik wil best aan jullie betalen (moet dan wel iets goedkoper zijn dan fl 75 .. :) )als jullie mŽn toekomstige site willen hosten. Ik hoor het graag van jullie,

Later

Verwijderd

Joehoe Pim?

Verwijderd

30GB traffic, 300MB ruimte, PHP, mySQL, perl, shell toegang en de hele reutemeteut voor 75,- per maand? Succes met zoeken :o:D

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Op dinsdag 13 maart 2001 01:44 schreef [nielsonline] het volgende:
30GB traffic, 300MB ruimte, PHP, mySQL, perl, shell toegang en de hele reutemeteut voor 75,- per maand? Succes met zoeken :o:D
Voor 75 piek per maand mag hij wel op m'n gateway komen te staan, heb ik er weer mooi m'n kosten uit van m'n Tjello-abo >:)

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Verwijderd

Op dinsdag 13 maart 2001 01:48 schreef Peerke het volgende:

[..]

Voor 75 piek per maand mag hij wel op m'n gateway komen te staan, heb ik er weer mooi m'n kosten uit van m'n Tjello-abo >:)
Neh, hij wil vast aan de backb00n >:)

Verwijderd

30 Gig =~ 100 Kbit je chello upload is iets van 128Kbit dan blijft er nog 28 Kbit over voor Peerke.

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Op dinsdag 13 maart 2001 01:50 schreef [nielsonline] het volgende:
[..] Neh, hij wil vast aan de backb00n >:)
Ja hallo, hij krijgt onbeperkt dataverkeer, hij kan kiezen uit diverse co-locaties verspreid over het land (ik noem drie locaties in Almere, twee locaties in Eindhoven, een locatie in Veldhoven, een locatie in Rotterdam en een locatie in Wageningen), welke allemaal verbonden zijn met elkaar via het zogenaamde 'BRAIN' netwerk.

En dan nog liggen zeuren ook? Kom op zeg .... :(

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Verwijderd

Topicstarter
Helaas, weinig reacties hier waar ik wat van kan opsteken.. :(

Ik heb deze gevonden misschien vinden andere geinterreseerden deze ook wel een goeie

http://www.businesshosting.nl/hosting/pricing.htm

350 mb ruimte, 25 gig dataverkeer, unix subdomeinen, lijkt me wel een goeie eigenlijk..

Verwijderd

Topicstarter
Oei als ik deze site vergelijk met wat ik net had gepost..

http://snel.en.voordelig.hosten.bij.nivedita.nl/index.php?page=dedicated

wat is dit nou weer niels? Oplichterij :? :P >:)

Verwijderd

Op dinsdag 13 maart 2001 02:36 schreef EL_Pincho het volgende:
Oei als ik deze site vergelijk met wat ik net had gepost..

http://snel.en.voordelig.hosten.bij.nivedita.nl/index.php?page=dedicated

wat is dit nou weer niels? Oplichterij :? :P >:)
Oplichterij? Hoe kom je daar nou weer bij?
Wat heeft nivedita.nl btw te maken met die jij noemt?

Btw, Cobalt RAQ zuigt, dat _wil_ je niet.

Verwijderd

Nou Niels dat valt toch ook wel weer mee? Het ligt er helemaal aan wat je ermee wilt doen! Ik heb ook met zo'n RAQ4 moeten werken, en ik vind ze best te doen! Het is wél erg wennen (8>

BTW, ik wil binnenkort ook webhosting gaan doen en wij hebben een pakket wat dicht in de buurt komt van wat jij vraagt el pincho, als je meer informatie wil contact je me maar op ICQ>26830766

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 13 maart 2001 02:48 schreef [nielsonline] het volgende:

[..]

Oplichterij? Hoe kom je daar nou weer bij?
Wat heeft nivedita.nl btw te maken met die jij noemt?

Btw, Cobalt RAQ zuigt, dat _wil_ je niet.
Ik maak maar een geintje makker, ik weet best dat het allemaal een beetje prijzig is als je het alleen (/of met een paar mensen..) runt :).. Het was gewoon om ff de andere mensen hier een idee te geven dat er wel degelijk 'goedkope' hosting bestaat en dat dat eigenlijk veel beter is dan die bullshit freehosting providers met hun shitreclame etc.. (ok er zijn daar natuurlijk ook wel een paar uitzonderingen..)
Nou Niels dat valt toch ook wel weer mee? Het ligt er helemaal aan wat je ermee wilt doen! Ik heb ook met zo'n RAQ4 moeten werken, en ik vind ze best te doen! Het is wél erg wennen
BTW, ik wil binnenkort ook webhosting gaan doen en wij hebben een pakket wat dicht in de buurt komt van wat jij vraagt el pincho, als je meer informatie wil contact je me maar op ICQ>26830766
Ik heb je inmiddels bij m'n rijtje toegevoegd :)

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-05 13:15
dan die bullshit freehosting providers met hun shitreclame etc..
Ik heb je inmiddels bij m'n rijtje toegevoegd
En jij voegt betaalde hosters aan je lijstje toe die lopen te spammen???

Verwijderd

Op dinsdag 13 maart 2001 02:30 schreef EL_Pincho het volgende:
350 mb ruimte, 25 gig dataverkeer, unix subdomeinen, lijkt me wel een goeie eigenlijk..
Wat zijn unix subdomeinen? Heb je ook apple subdomeinen of windows NT subdomeinen?

Verwijderd

Op dinsdag 13 maart 2001 08:05 schreef D-Smoove het volgende:
Nou Niels dat valt toch ook wel weer mee? Het ligt er helemaal aan wat je ermee wilt doen! Ik heb ook met zo'n RAQ4 moeten werken, en ik vind ze best te doen! Het is wél erg wennen (8>
De software die erop draait is vaak erg oud, en dus vet vulnerable. En omdat het vaak gebruikt wordt door mensen die weinig of niets van linux af weten, wordt die software dus ook niet ge-update.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 13 maart 2001 10:17 schreef sproggle het volgende:

Wat zijn unix subdomeinen? Heb je ook apple subdomeinen of windows NT subdomeinen?
*G* men kan hier niet eens een typ foutje maken.. ik denk dat je wel weten dat er een komma tussen moet of ben je een newbie wat betreft webhosting :?
:? Ik wist niet dat iemand toevoegen aan m'n icq contact list zoveel consequenties had :? En als jij niet had gezegd dat hij hier loopt te spammen, wist ik het niet, dus bedankt >:)

Verwijderd

nielsonline: waar bazeer je dat op? eigen ervaringen?

Verwijderd

Op Tuesday 13 March 2001 16:24 schreef blablablabla het volgende:
nielsonline: waar bazeer je dat op? eigen ervaringen?
Ik heb er zelf gelukkig niet 'direct' ervaring mee, maar bijna elke cobalt die ik tegenkom draait een enorm oude kernel, apache 1.3.9 en volgens mij zelfs nog met PHP3. Hoe ik erbij kom dat het vaak gebruikt wordt door mensen die weinig van linux weten? Omdat ik vaak lees: "Nah, best lastig dat linux, ik neem maar een cobalt, da's kant en klaar met zo'n web interface".

Verwijderd

nielsonline: dat zijn de raq3s die 1.3.9 draaien, en hebben standaard geen php geinstalleerd. dat zou dus door de eigenaar geinstalleerd moeten zijn. de raq4 draait 1.3.12, met php4. daar zijn gewoon updates voor verkrijgbaar op de cobalt site (voor php). wat is er mis met oude apache's ? iig geen bugs die veel kwaad kunnen. verder wordt alle software op de raq's netjes bij gehouden. en komen er regelmatig en snel updates uit die simpel te installeren zijn via de webinterface.

Verwijderd

Op Wednesday 14 March 2001 18:29 schreef blablablabla het volgende:
nielsonline: dat zijn de raq3s die 1.3.9 draaien, en hebben standaard geen php geinstalleerd. dat zou dus door de eigenaar geinstalleerd moeten zijn. de raq4 draait 1.3.12, met php4. daar zijn gewoon updates voor verkrijgbaar op de cobalt site (voor php). wat is er mis met oude apache's ? iig geen bugs die veel kwaad kunnen. verder wordt alle software op de raq's netjes bij gehouden. en komen er regelmatig en snel updates uit die simpel te installeren zijn via de webinterface.
Dat zal dan wel :)

Heb 'r alleen veel slechte ervaringen over gehoord van mensen die een Cobalt hebben. Blijkbaar vertikken veel Cobalt bezitters de boel te updaten.

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-04 09:28

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Niels, ik ben nog geen OS tegen gekomen dat zo accuraat met patches en software updates uit komt. Ik met je eens dat er regelmatig oudere versies worden gebruikt van software, de vraag is dan wel of dat schadelijk is. De kernels b.v. zijn van voor naar achter gepatched. Ik ben zelf ook niet echt een voorstander, maar je argumenten zijn kont.
M.a.w. praat niet over dignen waar je geen verstand van of ervaring mee hebt.

Hosting 9,95/mnd :z

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Verwijderd

Op Tuesday 13 March 2001 09:26 schreef The Source het volgende:

Wat doe je nou moeilijk?

Btw Niels, je hebt wel gelijk dat die dingen erg verouderd zijn, maar ze zijn wel lekker goedkoop :) Ik heb nu ook een van m'n sites op RAQ4 draaien, en het gaat echt perfct (ongeveer 120.000 pageviews/dag).
Ik vind wel die cobalt admin erg verrot, dus moet ik toch nog alles via telnet doen :(

Verwijderd

Op Wednesday 14 March 2001 18:29 schreef blablablabla het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH DAT IK DIT MOCHT MEEMAKEN :) EEN SERIEUS ANTWOORD MET BIJNA (JA BIJNA) DE WAARHEID :)

PROFICIAT JE BEGINT HET TE LEREN!

Verwijderd

bijna?

Verwijderd

Bijna ja :)
Pagina: 1