Mijn PC heeft de laatste tijd moeite met opstarten, ik heb een Gigabyte GA-P35-DS3R E6750 crucial balistix DDR2 4 Gb mem en een voeding van Recom, 450 Watt. PC start op en wat vooral opvalt is dat de fan van de videokaart volop draait. Harddisks draaien, fan cpu draait. Ik zie niets op het scherm aangezien deze blijkbaar geen signaal krijgt. Ik zet hem dan uit door de powerknop lang in te drukken of door de switch van de voeding om te zetten. Na dat ik dit een keer of 4 gedaan heb start alles normaal op en draait het systeem gewoon en valt ook niet weer uit. Herstart is ook geen probleem.
Ik realiseer me dat dit een vaag probleem is en heb zelf het idee dat het de voeding of de videokaart is die het probleem veroorzaakt. Voordat ik maar zo nieuwe onderdelen ga kopen leek het me toch een goed idee om eerst hier een balletje op te gooien vandaar mijn vraag. Is iemand die dit probleem bekend voorkomt of kan zeggen wat de oorzaak is dat mijn pc zo slecht opstart?
Ik realiseer me dat dit een vaag probleem is en heb zelf het idee dat het de voeding of de videokaart is die het probleem veroorzaakt. Voordat ik maar zo nieuwe onderdelen ga kopen leek het me toch een goed idee om eerst hier een balletje op te gooien vandaar mijn vraag. Is iemand die dit probleem bekend voorkomt of kan zeggen wat de oorzaak is dat mijn pc zo slecht opstart?