Tweakers,
Momenteel op me zelf gaan wonen en heb me van het volgende al voorzien:
-Xbox 360
-Lg bluray speler
-Humax 5050C (digitale televisie)
deze met 3 verschillende HDMI Kabels aangesloten op mijn 42 inch samsung televisie. Alles werkend op de afstandsbediening van de Humax.
Nu wil ik bij al dit mooie beeld natuurlijk ook mooi geluid weg zetten heb wat setjes gezien van Denon en Onkyo.
Wat ik zoek kwa geluid:
- 5.1 surround (liefst wil ik er 2 (rear) met standaard voor achter de bank)
- geluid + video langs de av receiver via hdmi
- dat de receiver niet altijd aan hoeft te staan (hoef namelijk niet al tijd geluid via de receiver)
Ik heb geen heel hoog budget dus ik weet niet of ik met ongeveer 800/900 euro toe kom.
Ik heb bijvoorbeeld de onkyo HT-S3305 echter is deze maar 400 euro en ben ik bang dat hij niet alles ondersteunt wat ik in een av receiver zoek ?
Echter vond ik daar in tegen de HT-S9305THX ook een mooie keuze
http://www.musicorner.nl/art/2/0/3631/a
Ik denk dat deze meer in mijn straatje past.
Aanraders? Tips alles is welkom!
Bedankt alvast!
Momenteel op me zelf gaan wonen en heb me van het volgende al voorzien:
-Xbox 360
-Lg bluray speler
-Humax 5050C (digitale televisie)
deze met 3 verschillende HDMI Kabels aangesloten op mijn 42 inch samsung televisie. Alles werkend op de afstandsbediening van de Humax.
Nu wil ik bij al dit mooie beeld natuurlijk ook mooi geluid weg zetten heb wat setjes gezien van Denon en Onkyo.
Wat ik zoek kwa geluid:
- 5.1 surround (liefst wil ik er 2 (rear) met standaard voor achter de bank)
- geluid + video langs de av receiver via hdmi
- dat de receiver niet altijd aan hoeft te staan (hoef namelijk niet al tijd geluid via de receiver)
Ik heb geen heel hoog budget dus ik weet niet of ik met ongeveer 800/900 euro toe kom.
Ik heb bijvoorbeeld de onkyo HT-S3305 echter is deze maar 400 euro en ben ik bang dat hij niet alles ondersteunt wat ik in een av receiver zoek ?
Echter vond ik daar in tegen de HT-S9305THX ook een mooie keuze
http://www.musicorner.nl/art/2/0/3631/a
Ik denk dat deze meer in mijn straatje past.
Aanraders? Tips alles is welkom!
Bedankt alvast!